„Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” – podsumowanie kampanii edukacyjnej aplikacji Yanosik

Z okazji Święta Niepodległości, znana w Polsce aplikacja dla kierowców Yanosik wcieliła się w rolę… nauczyciela od historii. Wszystko za sprawą kampanii edukacyjnej, która miała uczcić setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Jaki jest jej wynik?
O autorze
1 min czytania 2018-11-16

Kampania pod hasłem „Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” to przykład niestandardowego działania marketingowego wykorzystującego najnowsze zdobycze technologii. Aplikacja Yanosik oprócz swojej podstawowej funkcji ostrzegania, posiada także możliwość wyświetlania reklam w formie banerów. W miniony weekend powierzchnia ta została wykorzystana do kampanii edukacyjnej:

– Podczas długich weekendów odnotowujemy wzrost aktywności użytkowników o ok. 20 proc. To idealny czas na prowadzenie kampanii marketingowych, społecznych czy edukacyjnych. W miniony weekend kierowcom, którzy włączyli aplikację Yanosik wyświetlały się banery z ciekawostkami historycznymi z okresu odzyskania przez Polskę niepodległości. Jesteśmy polską firmą i w ten sposób chcieliśmy uczcić niezwykle ważny dla nas, Polaków dzień – komentuje Magda Zglińska, Yanosik. – Kampania spotkała się z ciepłym odbiorem wśród naszych użytkowników, a banery zostały wyświetlone ponad 10 mln razy – dodaje.

Fakty historyczne zostały przedstawione w formie banerów w oknie zgłaszania na zasadzie ciekawostek „Czy wiesz, że…” oraz nieinwazyjnych banerów w trybie nawigacji.

Kampania trwała od 9 do 12 listopada 2018 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing