Profi to producent dań gotowych, w tym wysokiej jakości zup. Reklamowany produkt to pierwsza zupa instant w płynie na rynku polskim, dlatego hasło przewodnie kampanii brzmi: „Jeszcze nie miałam tego w ustach”.
Ogólnopolska kampania reklamowa ma charakter teaserowy i potrwa (łącznie z drugą odsłoną) do 30 maja br. Będzie prowadzona za pośrednictwem nośników outdoorowych i obejmie miasta: Częstochowę, Chorzów, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Lublin, Łódz, Poznań, Szczecin, Warszawę, Wrocław i Zabrze.
Zobacz również
W ramach kampanii reklamowej prowadzone są ponadto:
- działania social media (fanpage Facebook),
- serwis www.kochamzupy.pl,
- produkcja materiałów reklamowych (POS, gadżety, pakiety promocyjne, zestawy samplingowe),
- akcje ambientowe na terenie całego kraju.
Kreację przygotowała agencja kreatywna Vena Art z Lublina. Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada warszawska agencja mediowa Bridge Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Działania PR prowadzi warszawska agencja public relations KiS Production.
Słuchaj podcastu NowyMarketing