Joanna właśnie wróciła do aktywności zawodowej po przerwie na macierzyństwo, przed którą pracowała w biurze sprzedaży reklamy kinowej. Przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenia w różnych mediach (prasa, kino, radio) i z różnymi budżetami. Pracowała także po stronie klienta i ta perspektywa jest dla niej bardzo ważna.
Doświadczenie Marii to ponad 20 lat w pracy z reklamą. Maria przeszła do Jet Line z Metromedia, gdzie przez ostatnie siedem lat realizowała kampanie OOH i DOOH, współpracując i z domami mediowymi, i z klientami bezpośrednimi.
Zobacz również
Dziewięcioosobowym zespołem sprzedażowym zarządza Beata Chojecka-Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży Jet Line. W styczniu 2020 r. Beata dołączyła do boardu firmy i wspiera zarząd Jet Line w bieżącej działalności i decyzjach operacyjnych.