TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Facebookowi fani Jima Beama mają już możliwość rozmowy z wirtualnym barmanem, który prezentuje zdjęcia i sposoby podania drinków. To pierwszy tego sposób komunikacji z konsumentami wśród marek alkoholi wysokoprocentowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-07-21

Tylko w pierwszym tygodniu bot „konwersował” z użytkownikami Facebooka kilkaset razy.

Bot – to wirtualny barman, który prezentuje sposoby podania i zdjęcie koktajli na bazie Bourbona whiskey Jim Beam. Bot znaczy „Back on topic”, czyli „Z powrotem w temacie” – dlatego każdy użytkownik może się z nim „umówić”, by co piątek podrzucał nowy przepis na drinka.

Tak wykorzystany bot tworzy nowy obszar, w jakim możemy budować relacje z konsumentami. Tu, w sposób nieinwazyjny i za przyzwoleniem użytkownika, odkrywamy świat Jim Beama i pokazujemy Bourbon whiskey jako alkohol, który można pić na wiele różnych sposobów – mówi Edyta Sadowska, Senior Brand Manager w Stock Polska.

Tworząc barmana – bota dla Jim Beama postawiliśmy na prostotę i podstawową użyteczność. Nauczyliśmy go profesjonalnie „mieszać drinki”, ale oczywiście daleko mu do takiej sztucznej inteligencji, z którą można by pogadać o życiu – jak z żywym barmanem! Projekt traktujemy rozwojowo i wkrótce pojawi się więcej możliwości interakcji – dodaje Paweł Stempniak z White Bits, agencji obsługującej markę Jim Beam w social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z botem Jima Beama można porozmawiać na Facebooku oraz Messengerze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing