Tylko w pierwszym tygodniu bot „konwersował” z użytkownikami Facebooka kilkaset razy.
Bot – to wirtualny barman, który prezentuje sposoby podania i zdjęcie koktajli na bazie Bourbona whiskey Jim Beam. Bot znaczy „Back on topic”, czyli „Z powrotem w temacie” – dlatego każdy użytkownik może się z nim „umówić”, by co piątek podrzucał nowy przepis na drinka.
Zobacz również
– Tak wykorzystany bot tworzy nowy obszar, w jakim możemy budować relacje z konsumentami. Tu, w sposób nieinwazyjny i za przyzwoleniem użytkownika, odkrywamy świat Jim Beama i pokazujemy Bourbon whiskey jako alkohol, który można pić na wiele różnych sposobów – mówi Edyta Sadowska, Senior Brand Manager w Stock Polska.
– Tworząc barmana – bota dla Jim Beama postawiliśmy na prostotę i podstawową użyteczność. Nauczyliśmy go profesjonalnie „mieszać drinki”, ale oczywiście daleko mu do takiej sztucznej inteligencji, z którą można by pogadać o życiu – jak z żywym barmanem! Projekt traktujemy rozwojowo i wkrótce pojawi się więcej możliwości interakcji – dodaje Paweł Stempniak z White Bits, agencji obsługującej markę Jim Beam w social media.
Z botem Jima Beama można porozmawiać na Facebooku oraz Messengerze.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing