Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Facebookowi fani Jima Beama mają już możliwość rozmowy z wirtualnym barmanem, który prezentuje zdjęcia i sposoby podania drinków. To pierwszy tego sposób komunikacji z konsumentami wśród marek alkoholi wysokoprocentowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-07-21

Tylko w pierwszym tygodniu bot „konwersował” z użytkownikami Facebooka kilkaset razy.

Bot – to wirtualny barman, który prezentuje sposoby podania i zdjęcie koktajli na bazie Bourbona whiskey Jim Beam. Bot znaczy „Back on topic”, czyli „Z powrotem w temacie” – dlatego każdy użytkownik może się z nim „umówić”, by co piątek podrzucał nowy przepis na drinka.

Tak wykorzystany bot tworzy nowy obszar, w jakim możemy budować relacje z konsumentami. Tu, w sposób nieinwazyjny i za przyzwoleniem użytkownika, odkrywamy świat Jim Beama i pokazujemy Bourbon whiskey jako alkohol, który można pić na wiele różnych sposobów – mówi Edyta Sadowska, Senior Brand Manager w Stock Polska.

Tworząc barmana – bota dla Jim Beama postawiliśmy na prostotę i podstawową użyteczność. Nauczyliśmy go profesjonalnie „mieszać drinki”, ale oczywiście daleko mu do takiej sztucznej inteligencji, z którą można by pogadać o życiu – jak z żywym barmanem! Projekt traktujemy rozwojowo i wkrótce pojawi się więcej możliwości interakcji – dodaje Paweł Stempniak z White Bits, agencji obsługującej markę Jim Beam w social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z botem Jima Beama można porozmawiać na Facebooku oraz Messengerze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing