Joanna Czekaj managing directorem w SalesTube

Joanna Czekaj odchodzi z Google i obejmuje stanowisko Managing Director spółki SalesTube, należącej do Group One.
O autorze
1 min czytania 2016-08-05

Joanna Czekaj wraca do Group One i obejmuje stanowisko Managing Director agencji SalesTube. Do obowiązków Czekaj będzie należało zarządzanie agencją, rozwój w regionie CEE oraz poszerzanie portfolio Klientów.

– Cieszę się, że wracam w takim momencie. Każdy kto usłyszałby, jakie mamy plany i pomysł na SalesTube, przyjąłby tę propozycję bez wahania. Jestem przekonana, że z zespołem który mamy na pokładzie szybko staniemy się naturalnym partnerem rynku e-commerce w Polsce, a w dłuższej perspektywie całego regionu CEE – komentuje Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube (Group One). Group One jest dzisiaj w innym miejscu, niż dwa i pół roku temu, kiedy odchodziłam do Google, ale misja przekraczania oczekiwań Klientów jest nadal aktualna, a ja mocno się z nią identyfikuję. – dodaje.

Przez ostatnie 2 lata Czekaj, jako Industry Manager, współpracowała z największymi Klientami Google, m.in. z branży FMCG, Tech-Telco i Automotive. Od stycznia 2015, w Client-Agency Team odpowiadała za relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi oraz rozwój ich kluczowych Klientów.

Joanna Czekaj już wcześniej związana była z agencją Value Media, w której jako Google Evangelist była odpowiedzialna za szybki rozwój działów SEM i Analityki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest osobą z bogatym doświadczeniem zarówno managerskim jak i praktycznym. W 2013 roku została jednym z pierwszych Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Występowała także na licznych wydarzeniach branżowych, m.in. największym evencie SEM w Polsce – SEM Camp, Learn with Google, czy Think Analytics. Jest autorką kilku doskonałych case study, opartych na efektywnych strategiach SEM oraz analityce internetowej. Aktywnie wspiera przedsiębiorcze kobiety, ostatnio jako mentorka w programie Girls go Startup.

Słuchaj podcastu NowyMarketing