TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Joanna Czekaj managing directorem w SalesTube

Joanna Czekaj odchodzi z Google i obejmuje stanowisko Managing Director spółki SalesTube, należącej do Group One.
O autorze
1 min czytania 2016-08-05

Joanna Czekaj wraca do Group One i obejmuje stanowisko Managing Director agencji SalesTube. Do obowiązków Czekaj będzie należało zarządzanie agencją, rozwój w regionie CEE oraz poszerzanie portfolio Klientów.

– Cieszę się, że wracam w takim momencie. Każdy kto usłyszałby, jakie mamy plany i pomysł na SalesTube, przyjąłby tę propozycję bez wahania. Jestem przekonana, że z zespołem który mamy na pokładzie szybko staniemy się naturalnym partnerem rynku e-commerce w Polsce, a w dłuższej perspektywie całego regionu CEE – komentuje Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube (Group One). Group One jest dzisiaj w innym miejscu, niż dwa i pół roku temu, kiedy odchodziłam do Google, ale misja przekraczania oczekiwań Klientów jest nadal aktualna, a ja mocno się z nią identyfikuję. – dodaje.

Przez ostatnie 2 lata Czekaj, jako Industry Manager, współpracowała z największymi Klientami Google, m.in. z branży FMCG, Tech-Telco i Automotive. Od stycznia 2015, w Client-Agency Team odpowiadała za relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi oraz rozwój ich kluczowych Klientów.

Joanna Czekaj już wcześniej związana była z agencją Value Media, w której jako Google Evangelist była odpowiedzialna za szybki rozwój działów SEM i Analityki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest osobą z bogatym doświadczeniem zarówno managerskim jak i praktycznym. W 2013 roku została jednym z pierwszych Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Występowała także na licznych wydarzeniach branżowych, m.in. największym evencie SEM w Polsce – SEM Camp, Learn with Google, czy Think Analytics. Jest autorką kilku doskonałych case study, opartych na efektywnych strategiach SEM oraz analityce internetowej. Aktywnie wspiera przedsiębiorcze kobiety, ostatnio jako mentorka w programie Girls go Startup.

Słuchaj podcastu NowyMarketing