1. W marketingu najważniejsze jest…
Niewchodzenie w schematy.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
To Żywy Gig dla Czwórki Polskiego Radia. Połączenie dobrego konceptu i wielkiego zaufania, którym Klient nas obdarzył, było absolutnie odświeżające.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Było założenie firmy.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to taki projekt, który w procesie tworzenia nie stracił swojej esencji.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Wszystkie kampanie Żubra.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Zdecydowanie live’y, wideo i zdjęcia 360 i holistyczne podejście do kampanii, tak by była spójna, ale i atrakcyjna w każdym swoim aspekcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Te, które są niedopasowane do danej sytuacji, tylko mechanicznie kopiują inne success stories.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…
Zaufanie.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Ze wszystkiego, co nie jest związane z marketingiem.
10. Moja kampania marzeń…
To każda następna.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Przychodzi mi to z łatwością.