Do jej obowiązków należy również opracowywanie, przygotowywanie, koordynowanie powstawania treści jak i współpraca z wydawcami.
Joanna Giz posiada pięcioletnie doświadczenie w tworzeniu contentu. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Website Content Manager, pracowała jako freelancer i copywriter dla szerokiego grona reklamodawców, m.in. L’Oreala czy typowych klientów e-commerce. W przeszłości związana była m.in. z agencją Cityboard Media.
Zobacz również
„Wzmocnienie naszych kompetencji Contentowych jest reakcją na zmieniającą się sytuację rynkową, gdzie treść i jej jakość ma coraz większe znaczenie. W ten sposób realizujemy jeden z elementów strategii produktowej K2Media.” – komentuje Adam Wysocki.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, AmeriGas, ActivLab Sport.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]