Joanna dołączyła do struktur Dentsu Aegis Network Polska w styczniu. Przez ostatnie trzy miesiące, jako PR Manager, odpowiadała za działania z zakresu PR oraz marketingu agencji iProspect Polska. Wcześniej, przez prawie rok, jako Corporate Communication Manager, zarządzała komunikacją wewnętrzną oraz media relations w koncernie farmaceutycznym GlaxoSmithKline.
W latach 2012-2016 związana była z Grupą Generali Polska, w której od września 2014 pełniła obowiązki rzecznika prasowego. W Grupie Generali odpowiadała także, jako project manager, za obszar customer experience, w tym wdrożenie transakcyjnego badania Net Promoter Score. Wcześniej związana była z Bankiem DnB NORD, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty ds. PR, a także pełniła obowiązki rzecznika prasowego banku.
Zobacz również
Doświadczenie zdobyła w ITBC Communication, gdzie realizowała kampanie produktowe oraz B2B. Odpowiadała za obsługę PR firmy Hewitt Associates oraz Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Pracowała również w firmie Encore Personnel Services Ltd.
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej specjalizacja: socjologia mediów i public relations w WSHE w Łodzi oraz London School of Public Relations.
Piotr Bożek, który kierował zespołem marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska zdecydował rozstać się z organizacją.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dentsu Aegis Network Polska to oddział globalnej sieci komunikacji marketingowej. W ramach polskiego oddziału grupy działają agencje Isobar, Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa Dentsu Aegis Network Polska zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz creative technology.
Słuchaj podcastu NowyMarketing