Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Joanny odnoszą się do jej „kociej osobowości”. W swoich wypowiedziach nawiązują do hasła „Jesteś kotem”, przytaczając jej pozytywne cechy oraz osiągnięcia. Pojawiają się tu m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki PUMA Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski.
– Rozpoczęcie współpracy z PUMA to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z wami podzielić już niebawem – powiedziała Joanna.
Zobacz również
– Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów PUMA. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki – mówi Jan Sochor, area general manager Eastern Europe marki PUMA.
Lista osiągnięć Joanny jest bardzo długa, choć do najważniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzykrotne mistrzostwo świata w boksie tajskim. Jako pierwsza Polka dołączyła do organizacji MMA – Ultimate Fighting Championship, jednocześnie zdobywając tytuł mistrzyni świata w wadze słomkowej. Oprócz wielu sukcesów na arenie sportowej, ma na swoim koncie także działalności charytatywne, w szczególności wspierając Fundację Cancer Fighters, której jest ambasadorką.
Autorem koncepcji kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję zdjęć oraz video. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów video wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja teal.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Już niebawem marka ogłosi działania i aktywacje, które wraz z nową ambasadorką będzie wspólnie realizować w najbliższym czasie. Stay tuned!
Słuchaj podcastu NowyMarketing