We wrześniu rusza nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci centrów M1. Twarzami wszystkich obiektów handlowych, zarządzanych przez METRO PROPERTIES w Polsce, została jedna z najpopularniejszych par show-biznesu – Joanna Koroniewska oraz Maciej Dowbor.
Zależało nam na wyborze ambasadorów, którzy będąwiarygodni dla naszych klientów. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor są podziwiani za osiągnięty sukces zawodowy, a jednocześnie tworzą rodzinę, która zmaga się z codziennymi obowiązkami i ceni sobie wspólnie spędzany aktywnie czas. To niezwykle sympatyczna para, pełna empatii i serdeczności. Joanna i Maciej idealnie wpisują się w rozwijane od kilku lat przez markę M1 idee ruchu #BądźŻyczliwy. Dzięki działaniom pod hasłem „Bądź Życzliwy”, M1 promuje pozytywne emocje, empatię i wrażliwość na potrzeby innych – człowieka, zwierząt czy planety – mówi Urszula Porębska, dyrektor działu marketingu METRO PROPERTIES.
Zobacz również
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor będą widoczni na wszystkich materiałach reklamowych centrów handlowych M1. Wizerunek pary zostanie wykorzystany we wszystkich kanałach, w których marka prowadzi swoją komunikację, m.in. OOH, Internet, radio czy POS.
Ponadto para będzie uczestniczyć w cyklicznych eventachodbywających się na terenie obiektów. Centra będą promowane również za pośrednictwem ich własnych kanałów w mediach społecznościowych. Współpraca potrwa 13 miesięcy i zasięgiem obejmować będzie całą Polskę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing