Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Joanna Łuszczyńska nową head of social media project management w agencji Valkea

Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję social media managera w Valkea, awansowała na stanowisko head of social media project management.
O autorze
0 min czytania 2022-01-19

Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w dziale Social Media.

Joanna Łuszczyńska jest związana z branżą marketingową od 4 lat. Przed rozpoczęciem pracy w Valkea, swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako content designer w agencji LiquidThread. Obsługiwała tam marki należące do firmy The Coca Cola Company, jak Coca Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Fuzetea.

Nowa head of social media project management w Valkea jest absolwentką dziennikarstwa i zarządzania reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj