TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Joanna Piczuła objęła stanowisko integrated communication directora w K+ Group

Joanna Piczuła dołączyła do kadry menadżerskiej K+ Group, obejmując nowo utworzone stanowisko integrated communications directora. Jest to kolejny krok grupy w kierunku realizacji jednego z głównych filarów jej nowej strategii biznesowej – wzmocnienia i rozbudowy zintegrowanej oferty marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2023-06-15

W swojej nowej roli Joanna będzie odpowiadać za pozyskiwanie i odpowiadanie na briefy w obszarze komunikacji zintegrowanej. Do jej głównych obowiązków, oprócz poszerzania portfolio klientów, należy także rozwój zintegrowanej oferty grupy oraz liderowanie wybranym postępowaniom, dbanie o jakość i rentowność w obszarze client service.

Joanna Piczuła jest związana z branżą od ponad 16 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w polskich i międzynarodowych agencjach PR-owych i marketingowych. W ciągu ostatnich lat liderowała projektom w obszarze marketingu zintegrowanego. Dział, którego była dyrektorem, łączył kompetencje z kilku obszarów: strategii, kreacji, eventów, digitalu oraz komunikacji bezpośredniej.

Na koncie ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Electronic Arts, Żywiec Zdrój, Danone, Partnerstwo dla Zdrowia, Electrolux, Avon, nc+, Nivea, Costa Coffee, IKEA, Media Markt, BNP Paribas, HalfPrice, Rossmann, Arla Foods czy Fundacja Orange

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj