Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Joanna Urbaniak w Sataku

W lutym b.r. do zespołu Sataku dołączyła Joanna Urbaniak. Jako Agency Account Manager, będzie odpowiadała za obsługę domów mediowych, realizujących kampanie w sieci reklamy wideo/rich media.
O autorze
0 min czytania 2016-02-24

– W Sataku najbardziej podobają mi się ludzie – mówi Urbaniak. Pełno tu walecznych Samurajów, prawdziwych wojowników o jakościowe relacje i realizacje. Sam produkt wideo rich media daje wiele możliwości i pozwala mi realizować się w świecie online, łącząc to, co uwielbiam najbardziej, sprzedaż i kreatywność – dodaje.

Przez ostatnie lata Joanna pracowała między innymi w Edipresse Polska S.A oraz Agora S.A., gdzie współpracowała z domami mediowymi takimi jak Starcom, Mindshare, HavasMedia, MEC, MediaCom oraz klientami bezpośrednimi: Sephora, Oceanic, Loccitane czy Amica.

Joanna namiętnie chodzi po górach i uwielbia biesiadować ze znajomymi. Jeśli nie ma jej w biurze, to znaczy, że podróżuje szlakiem dobrego jedzenia i lokalnych przysmaków. Śledzie kocha w każdej postaci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj