W kolejnej kampanii Bakoma podkreśla wyjątkową gęstość Jogurtu Naturalnego, dzięki której produkt dobrze sprawdza się w kuchni jako lżejsza alternatywa dla śmietany, a w efekcie – jako składnik równie smacznych i apetycznych, ale mniej kalorycznych dań. Spot korzysta ze znanej konwencji telewizji śniadaniowej, której nieodłącznym elementem jest gotowanie, a w tym kontekście również zdrowa, nowoczesna kuchnia.
Kampania obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty). Za kreację odpowiada krakowska agencja reklamowa Heads Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a produkcją – dom produkcyjny Tyrka Studio.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta