Energiczny łoś Piątuś po raz pierwszy pojawił się w kampanii OSM Piątnicy w ubiegłym roku. Piątuś uczył najmłodszych, że nie muszą być we wszystkim najlepsi i w rytm radosnej melodii przekonywał, że warto szukać swoich mocnych stron: „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Pozytywnie odebrali go i młodsi, i starsi konsumenci.
W związku z tym OSM Piątnica kontynuuje kampanię – w jej nowej odsłonie Piątuś (lub jeden z jego przyjaciół) pojawia się dodatkowo na tatuażu dołączanym do każdego jogurtu. Piątnica przygotowała kolekcję 8 tatuaży, którą najmłodsi mogą zebrać i następnie samodzielnie przyklejać na rękę.
Zobacz również
Jogurty Piątuś od dawna cieszą się zaufaniem rodziców. Wybierając produkt OSM Piątnica, mają pewność, że ich dzieci dostają wartościową i smaczną przekąskę – idealną na drugie śniadanie czy lekki deser. Skład jogurtów z Piątnicy jest prosty i naturalny. Nie znajdziemy w nim syropu glukozowego, sztucznych barwników i aromatów, ale wysoką zawartość naturalnego białka i błonnik. OSM Piątnica stawia bowiem na zdrowie, wysoką jakość i autentyczność.
Nowe spoty z łosiem Piątusiem pojawią się w wielu kanałach jednocześnie. Przez prawie 1,5 miesiąca (do 30 września) będzie można je zobaczyć w telewizji oraz w Internecie – m.in. na platformach VOD oraz w social mediach.
Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, Five Media i Starcom za zakup mediów, a Marta Salwa – junior brand manager za koordynację ze strony OSM Piątnica.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing