Kampanię przygotowały agencje VML Poland i Y&R.
– Lato to idealny czas na jogurty pitne. Słoneczne dni sprawiają, że dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i częściej podróżujemy. Chętniej sięgamy wtedy po jogurty pitne, gdyż oprócz orzeźwienia są pyszną i sycącą przekąską – tłumaczy Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Aktywacji Kupującego i Rozwoju Kategorii w Danone.
Zobacz również
Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreatywnego i oryginalnego zakończenia zdania, którego początek będzie co tydzień publikowany na stronie www.latozdanone.pl. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest także zakup przynajmniej jednego z produktów objętych promocją.
Na zwycięzców czekają cztery tygodniowe wyjazdy kamperem w wymarzone miejsce z voucherem na benzynę o wartości 2000 zł oraz nagrody dodatkowe w postaci dmuchanych kół plażowych.
Konkurs trwa 14 tygodni i zakończy się 14 sierpnia 2016 r.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Do wakacyjnej zabawy zaproszono Annę i Marcina Nowaków, którzy jako Wędrowne Motyle prowadzą blog www.gdziewyjechac.pl. Na konkursowej stronie podzielą się oni swoimi inspiracjami na wycieczki kamperem po Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania reklamowa obejmuje 10-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz Internecie, działania w prasie oraz intensywne działania w punktach sprzedaży.
Zobacz spot:
Za koncepcję kreatywną odpowiadają agencje VML Poland oraz Y&R. Za przygotowanie i organizację konkursu na stronie www.latozdanone.pl odpowiada VML Poland. Kampanię w sklepach prowadzi Labstore. Planowanie i zakup mediów – MediaCom.