To kolejna już reklama, która została wyemitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, lecz wydaje się, że jest ona najsłodsza. W kampanii marki Pampers wystąpili John Legend oraz Adam Levine z Maroon 5, którzy w uroczy sposób celebrują ojcostwo.
W spocie John Legend przewija swojego małego synka, śpiewając tematyczną piosenkę „Stinky Booty Duty”. W pewnym momencie piosenkarz potrzebuje pomocy, którą udziela mu jego starsza córka, Adam Levine oraz grupa innych ojców. Reklama wówczas zmienia się w mini-musical, w którym wszyscy obecni wykonują a capella tytułową piosenkę.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja MSL Group.
PS
Spot „Stinky Booty Duty 2.0” jest kontynuacją reklamy, która została wyemitowana w czerwcu 2018 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka zegarków Égard stworzyła spot, w którym pokazano mężczyzn jako kochających ojców czy ciężko pracujących górników i strażaków. Film, będący swoistą odpowiedzią na reklamę marki Gillette, wieńczy hasło – „We see the good in men”.