John Pitcher „Mnoży możliwości” z Bankiem Zachodnim WBK

Agencja John Pitcher wygrała w przetargu organizowanym przez Bank Zachodni WBK na wielomiesięczną promocję kart kredytowych, przygotowując najlepszą propozycję dla zadań przetargowych.
O autorze
1 min czytania 2015-07-15

Agencja jest odpowiedzialna za długofalową strategię, kreację, strategię social mediową oraz realizację działań online i offline w tym eventy.

Kampania Możliwości są po to, żeby je mnożyć! ma na celu zmianę nastawienia klientów Banku Zachodniego WBK do kart kredytowych oraz zachęcenie ich do codziennego korzystania z tego środka płatniczego.

– W naszym kraju panuje powszechne przekonanie, że karta kredytowa to suma niekończących się zadłużeń i odsetek. Wynika to głównie z niewiedzy. Dlatego w pierwszym etapie naszych działań postawiliśmy na edukację, podaną w lekkiej i zabawnej formie – mówi Paulina Imiołek, Creative, John Pitcher.

Równolegle z akcją edukacyjną, rusza cykl eventów nad Bałtykiem, gdzie plażowicze będą mogli przekonać się, co w praktyce oznacza więcej możliwości.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pod koniec wakacji wystartuje rozbudowana platforma lojalnościowa, która stanowi główny trzon kampanii. Platforma będzie działać przez kilka miesięcy i bazować na wydarzeniach kulturalnych i muzycznych generujących największe emocje wśród Polaków. W ramach platformy zaplanowana jest współpraca z gwiazdami muzyki, sportu i kultury. 

Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się