Współpraca obu firm toczy się od 2009 roku. W lipcu 2011 roku BrainJuice Group otrzymała zadanie przejęcia i zaktywizowania społeczności House of Walkers zgromadzonej na Facebooku oraz stworzenia i wdrożenia strategii wprowadzenia marki Bushmills do social media.
Prowadzone dla obu marek działania obejmują redakcję i moderację treści na fan page oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku; BrainJuice odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek. Prowadzone przez agencję działania obejmują także web PR, a w przypadku marki Bushmills – współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów.
Zobacz również
– Zespół BrainJuice Group, realizujący dla nas działania w social media, umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami – komentuje Maria Roszkowska, Relationship Marketing & Digital Manager z Diageo. – To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako Klient doceniamy takie podejście – dowodem niech będzie fakt zgłoszenia przez nas działań prowadzonych przez BrainJuice Group dla marki Bushmills do globalnego konkursu Diageo Marketing Brilliance Awards 2012.
Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, uzupełnia: Praca z Diageo daje nam możliwość pełnego zaprezentowania naszego kompleksowego podejścia do działań on-line. Jest nam miło być jedyną agencją obsługującą marki Johnnie Walker i Bushmills w Polsce w zakresie działań digital.
Działania z zakresu social media i webPR realizowane są przez zespół FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing