Johnnie Walker, najpopularniejsza na świecie marka szkockiej whisky, prezentuje nową, limitowaną edycję Johnnie Walker Black Label, zaprojektowaną przez uznanego polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Design butelki to dzieło, inspirowane duchem i energią Warszawy.
Nowa butelka jest elementem szerszej, limitowanej kolekcji Johnnie Walker Black Label – Keep Walking City, tworzonej w kilku wybranych krajach, w tym Polsce. Nadruki, będące etykietą butelki, zostały wykonane przy użyciu technologii AIR-INK, która wykorzystuje zanieczyszczenia powietrza do tworzenia unikalnego ekologicznego tuszu. Współpraca z firmą
Zobacz również
Graviky Labs jest częścią szerszych działań marki Johnnie Walker na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach inicjatywy marka współpracuje z twórcami, którzy podejmują odważne działania w duchu postępowej, zrównoważonej przyszłości.
Marka Johnnie Walker ma wpisane w swoje DNA podejmowanie progresywnych kroków. Chcąc stworzyć coś unikalnego i zaskakującego, poprosiliśmy lokalnych artystów o zobrazowanie tego, co czyni ich miasto wyjątkowym i inspiruje ludzi do zjednoczenia się w duchu idei „Keep Walking”. Jesteśmy zachwyceni powstałymi dziełami! – mówi Julie Bramham, globalna dyrektor marki Johnnie Walker. Partnerstwo z AIR-INK jeszcze bardziej podkreśla niezwykłą moc połączenia sztuki i innowacji, czyniąc z limitowanej serii Keep Walking City wyjątkową kolekcję – dodaje.
Zawsze podziwiałem przesłanie marki Johnnie Walker: Keep Walking – by nigdy nie stać w miejscu, i zawsze mieć na uwadze przyszłość i rozwój. Ta idea pobudziła moją wyobraźnię, aby stworzyć coś, co odzwierciedlałoby historię, folklor i wyjątkowych mieszkańców mojego, stale rozwijającego się miasta, oraz jego postępowego, prężnego ducha – mówi zaangażowany w projekt artysta Lis Kula. To była przyjemność być częścią tego projektu i podzielić się moją wizją Warszawy – miejsca bardzo bliskiego mojemu sercu. Uważam, że zamiana zanieczyszczeń powietrza w tusz to genialny pomysł – nie tylko na zminimalizowanie śladu węglowego, ale także na poszerzenie dyskusji o tym, co możemy zrobić dla dobra naszej przyszłości. Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje innych do podjęcia nowych kroków w tym kierunku – podsumowuje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Limitowana kolekcja Johnnie Walker Warsaw liczy 2500 butelek. Przedsprzedaż wystartowała 20 czerwca 2022 r. W butelce znajduje się słynna szkocka whisky Johnnie Walker Black Label – śmiała i żywa, z głębokimi warstwami smakowymi, w których poczuć można kremowe toffi, bogate, słodkie owoce i pikantną wanilię, a wszystko to otulone słodkim dymem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sugerowana cena detaliczna: 299 PLN. Butelka o pojemności 700 ml ma 40% ABV.
Warszawska butelka Johnnie Walker Black Label City jest częścią kolekcjonerskiej serii, w której stworzenie zostało zaangażowanych sześciu artystów z całego świata:
• Alek Morawski – celebrujący warszawskie zabytki ze wspaniałą historią odrodzenia tego miasta
• Okuda San Miguel – oddająca symbolikę kultury i natury widocznej na ulicach Madrytu
• Paola Delfín – ilustrująca duszę miasta Meksyk oraz połączenie jego starożytnych korzeni i nowoczesnego ducha.
• Shilo Shiv Suleman – przedstawiający mistyczne indyjskie Delhi, gdzie natura łączy się z cywilizacją.
• Mr. Hure – rzucający światło na różnorodne i wyjątkowe wpływy, które ukształtowały Stambuł.
• Gongkan – obrazujący symbolikę nadziei i siły Bangkoku.