Koncern alkoholowy Diageo poinformował o rozpoczęciu partnerstwa z firmą Pilot Lite, mającego na celu stworzenie nowych, bardziej ekologicznych opakowań. Pierwsze zmiany obejmą alkohole pod marką Johnnie Walker (należącą do koncernu), które od przyszłego roku sprzedawane będą w papierowych butelkach.
– Nieustannie staramy się przekraczać granice w kwestii zrównoważonych ekologicznie opakowań, a ta butelka może być naprawdę przełomowa. Uważamy, że powinniśmy ją wprowadzić na rynek właśnie z marką Johnnie Walker, która często była liderem innowacji przez 200 lat swojego istnienia – powiedział w oświadczeniu firmy Ewan Andrew, chief sustainability officer, Diageo PLC.
Zobacz również
fot. www.diageo.com/en/news-and-media/
PS
Na opakowania papierowe kładzie nacisk coraz więcej dużych marek. Jedną z nich jest McDonald’s, który we wszystkich restauracjach w Polsce wprowadził wyłącznie papierowe słomki, a także nowe, przyjazne środowisku opakowania lodów McFlurry oraz patyczki do balonów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakie błędy najczęściej popełniają marki w przypadku ekomarketingu i jak się ich wystrzegać? Tego dowiecie się z artykułu Ekomarketing z głową: 6 warunków, które pozwolą realizować jego założenia skutecznie.