#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill

#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill
Marki Grupy L’Oréal zachęcają do korzystania z kosmetyków w opakowaniach do ponownego napełniania (refille).
O autorze
1 min czytania 2025-06-24

Grupa L’Oréal rozpoczęła kampanię #JoinTheRefillMovement, której celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do konsumpcji.

W kampanię zaangażowane są najbardziej rozpoznawalne marki Grupy, w tym: Lancôme, Armani Beauty, Yves Saint Laurent Beauty, Kiehl’s, Mugler, Maison Margiela Fragrances, Prada Beauty, Valentino Beauty, L’Oréal Paris, Kérastase, L’Oréal Professionnel i La Roche-Posay. W Polsce konsumenci mają obecnie dostęp do blisko 80 produktów marek L’Oréal w wersji refill.

Oprócz kampanii reklamowej i działań w mediach społecznościowych wykorzystywany jest hashtag #JoinTheRefillMovement, który zachęca konsumentów do zapoznania się z ideą refill i aktywnego udziału w tej akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inicjatywa odpowiada na rosnące zainteresowanie konsumentów bardziej zrównoważonymi rozwiązaniami w obszarze kosmetyków i ma na celu zwiększenie świadomości na temat zalet opakowań do ponownego napełniania. Dziś aż 78% konsumentów oraz konsumentek wyraża zainteresowanie bardziej zrównoważonymi produktami, jednak świadomość dostępnych opcji refill oraz ich niższego wpływu na środowisko wciąż nie jest powszechna. Kampania ma na celu pokazanie konkretnych korzyści płynących z tego rozwiązania – zarówno pod względem ekologicznym, jak i ekonomicznym.

– Łączymy siły naszych najbardziej rozpoznawalnych marek, by zachęcić konsumentów na całym świecie do dołączenia do ruchu #JoinTheRefillMovement. Chcemy, aby konsumenci i konsumentki na całym świecie mogli przekonać się, że przejście na opakowania do ponownego napełniania jest naprawdę proste i może stać się stałym elementem codziennej pielęgnacji – tłumaczy Blanca Juti, dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej i relacji z Interesariuszami w L’Oréal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jako globalny lider branży kosmetycznej mamy nie tylko możliwość, ale i odpowiedzialność, by rozwijać bardziej cyrkularne rozwiązania i wyznaczać nowe standardy w sektorze. Aby zrealizować tę wizję na większą skalę, potrzebne są nie tylko innowacje, lecz także konsekwencja i konkretne działania. Dlatego angażujemy nasze marki, partnerów biznesowych oraz konsumentki i konsumentów, by refille stały się powszechnym rozwiązaniem – mówi Ezgi Barcenas, dyrektorka ds. odpowiedzialności korporacyjnej w L’Oréal.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko