Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów. Fani wybrali projekt okolicznościowej puszki na 100-lecie Legii

Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki.
O autorze
1 min czytania 2016-10-27

 Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się w obchody 100-lecia Klubu i zaprosiła fanów do internetowych wyborów limitowanej edycji puszki. Wyborom towarzyszył konkurs “Puszka na 100-lecie Legii”, w którym przy okazji głosowania można było wygrać m.in. bilety VIP na mecz Legii. Zgodnie z zapowiedzią, limitowana edycja Królewskiego będzie dostępna w sklepach od listopada 2016 r.  

Królewskie, marka o autentycznych stołecznych korzeniach, w komunikacji z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Aby uświetnić obchody jubileuszu 100-lecia Legii, marka postanowiła wprowadzić na rynek limitowaną edycję puszki. Po raz pierwszy o jej wyglądzie zdecydowali sami konsumenci. Oddanie konsumentom decyzji o tym, jak będzie wyglądała jubileuszowa puszka, to ukłon Królewskiego w stronę najwierniejszych kibiców Klubu. 

3 projekty puszek i wyniki głosowania na żywo

Decyzja zapadła w internetowym głosowaniu podczas konkursu „Puszka na 100-lecie Legii”. Aktywacja wystartowała 25 sierpnia 2016 r. i trwała do 18 września 2016 r. Królewskie zaproponowało kibicom 3 projekty. Były to: Puszka Mistrzowska, Puszka Marszałka i Puszka Meczowa. W głosowaniu oddano łącznie ponad 34 000 głosów. 

Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii” nawiązuje do tradycji, którą udało nam się stworzyć przez lata bliskiej współpracy z Klubem. Limitowanymi edycjami (etykiet, puszek lub butelek) Królewskie od lat świętuje wraz z kibicami zdobyte przez drużynę tytuły mistrzowskie – mówi Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie. W tym roku jednak zależało nam na tym, aby podkreślić wagę jubileuszu i złożyć ukłon w stronę najwierniejszych kibiców Klubu. Dlatego to właśnie ich zaprosiliśmy do dokonania wyboru.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marszałek górą

Ogromną przewagą głosów zwyciężyła Puszka Marszałka, której projekt graficzny i kolorystyka nawiązują do wojskowego rodowodu Klubu i patrona stadionu, Marszałka Józefa Piłsudskiego. W opisie puszki na konkursowej stronie można przeczytać: “To tu wojskowy dryl łączymy się z piłkarską legendą”. Na zielono-złotą puszkę zagłosowało niemal 23 000 fanów. Limitowana edycja puszki będzie dostępna na rynku w listopadzie 2016 r. 

Za przygotowanie projektów wszystkich jubileuszowych puszek jest odpowiedzialna agencja Wilk Studio. Konkurs i głosowanie prowadziła agencja Point of View, działania PR dla marki realizuje agencja ROOTS PR. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się