Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się w obchody 100-lecia Klubu i zaprosiła fanów do internetowych wyborów limitowanej edycji puszki. Wyborom towarzyszył konkurs “Puszka na 100-lecie Legii”, w którym przy okazji głosowania można było wygrać m.in. bilety VIP na mecz Legii. Zgodnie z zapowiedzią, limitowana edycja Królewskiego będzie dostępna w sklepach od listopada 2016 r.
Królewskie, marka o autentycznych stołecznych korzeniach, w komunikacji z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Aby uświetnić obchody jubileuszu 100-lecia Legii, marka postanowiła wprowadzić na rynek limitowaną edycję puszki. Po raz pierwszy o jej wyglądzie zdecydowali sami konsumenci. Oddanie konsumentom decyzji o tym, jak będzie wyglądała jubileuszowa puszka, to ukłon Królewskiego w stronę najwierniejszych kibiców Klubu.
Zobacz również
3 projekty puszek i wyniki głosowania na żywo
Decyzja zapadła w internetowym głosowaniu podczas konkursu „Puszka na 100-lecie Legii”. Aktywacja wystartowała 25 sierpnia 2016 r. i trwała do 18 września 2016 r. Królewskie zaproponowało kibicom 3 projekty. Były to: Puszka Mistrzowska, Puszka Marszałka i Puszka Meczowa. W głosowaniu oddano łącznie ponad 34 000 głosów.
Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii” nawiązuje do tradycji, którą udało nam się stworzyć przez lata bliskiej współpracy z Klubem. Limitowanymi edycjami (etykiet, puszek lub butelek) Królewskie od lat świętuje wraz z kibicami zdobyte przez drużynę tytuły mistrzowskie – mówi Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie. W tym roku jednak zależało nam na tym, aby podkreślić wagę jubileuszu i złożyć ukłon w stronę najwierniejszych kibiców Klubu. Dlatego to właśnie ich zaprosiliśmy do dokonania wyboru.
Marszałek górą
Ogromną przewagą głosów zwyciężyła Puszka Marszałka, której projekt graficzny i kolorystyka nawiązują do wojskowego rodowodu Klubu i patrona stadionu, Marszałka Józefa Piłsudskiego. W opisie puszki na konkursowej stronie można przeczytać: “To tu wojskowy dryl łączymy się z piłkarską legendą”. Na zielono-złotą puszkę zagłosowało niemal 23 000 fanów. Limitowana edycja puszki będzie dostępna na rynku w listopadzie 2016 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie projektów wszystkich jubileuszowych puszek jest odpowiedzialna agencja Wilk Studio. Konkurs i głosowanie prowadziła agencja Point of View, działania PR dla marki realizuje agencja ROOTS PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing