Juho Wallenius ma dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach marketingowych i kierowniczych, zwłaszcza w szybko rozwijających się firmach z branży fintech. Juho przeszedł do zespołu firmy Eurowag z Grupy Ferratum, gdzie zajmował się koncepcją, brandingiem oraz uruchomieniem mobilnego banku grupy SweepBank.com. Pracował również w korporacjach, a także dla globalnych agencji reklamowych i cyfrowych, w tym TBWA. W swojej karierze pracował dla wiodących marek, takich jak Dell, Nike, Nissan, Pepsi i Xbox. Zajmował się digitalizacją procesów marketingowych i sprzedażowych, transformacją i repozycjonowaniem marek, a także dostosowaniem strategii sprzedaży i marketingu.
– Innowacyjne plany i ambicje rozwojowe Juho to coś, czym chcemy się dzielić w Eurowag. Jesteśmy przekonani, że jego międzynarodowe doświadczenie pomoże nam zdobyć nowe rynki. Razem będziemy współpracować w celu umocnienia naszej pozycji jako innowatora fintech i lidera w branży zrównoważonej mobilności – dodaje Sunny Mehta, dyrektor handlowy Eurowag.
Zobacz również
– Uważam się za strategicznego myśliciela opierającego się na technologii i mocno wierzę, że najskuteczniejszy marketing to zawsze równowaga racjonalnych i emocjonalnych argumentów, połączenie sztuki i nauki, akt kreatywności i ciężkiej pracy. Cieszę się, że dołączam do firmy Eurowag już teraz, w fazie ciągłej ekspansji i rosnących wymagań dotyczących międzynarodowej świadomości marki i zasięgu marketingowego – mówi Juho Wallenius, nowy wiceprezes ds. marketingu w Eurowag.
Eurowag, dynamicznie rozwijająca się firma założona 25 lat temu w Czechach, zapewnia kompleksowe usługi płatnicze i technologiczne dla branży komercyjnego transportu drogowego w 15 krajach w całej Europie. Obecnie zatrudnia ponad tysiąc specjalistów 30 narodowości.
Profil Juho na portalu LinkedIn: www.linkedin.com/in/juhowallenius
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing