W zespole PR ŠKODA Julia Pawlak odpowiedzialna będzie m.in. za promowanie wizerunku marki, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, bieżącą politykę informacyjną firmy, realizację strategii PR marki, a także efektywne wykorzystanie parku prasowego.
Julia Pawlak doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu w zespole komunikacji marki ŠKODA, w trakcie którego odpowiadała m.in. za komunikację w social mediach. Swoje kompetencje rozwijać będzie w ramach współpracy z Klaudyną Gorzan, kierownikiem ds. PR.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Tomasz Pyzałka, pełniący dotychczas funkcję specjalisty ds. komunikacji, objął stanowisko kierownika ds. produktu marki ŠKODA. Do jego nowych obowiązków należy m.in. koordynacja prac związanych z wprowadzaniem na polski rynek nowych modeli marki oraz bieżące zarządzanie linią produktową.