Julia Wieniawa ambasadorką herbatek Lipton

Julia Wieniawa ambasadorką herbatek Lipton
3 marca 2024 roku ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
O autorze
1 min czytania 2024-03-04

Celem kampanii jest zainspirowanie młodej grupy konsumentów do sięgania po ciekawe owocowe kombinacje herbatek Lipton i odkrywania małych przyjemności na co dzień.

Mango i czarna porzeczka, malina i bez czy grejpfrut i pomarańcza, to tylko niektóre z wariantów dwuowocowych herbatek Lipton. Herbatek składających się z 100% naturalnych składników. Propozycja Lipton to intrygujące połączenie smaków klasycznych z egzotycznymi, które idealnie trafiają w gusta młodych konsumentów. Przyjemnie smakują zarówno w klasycznej wersji na ciepło, jak i na zimno, po dodaniu kostek lodu.

Twarzą kampanii „Do przyjemności mamy talent” linii herbatek owocowych Lipton została Julia Wieniawa. Aktorka i piosenkarka wie, że przyjemność płynąca z robienia czegoś, co się lubi, jest ważna i warto każdego dnia znaleźć na to chociaż chwilę.

fot. Materiały prasowe Lipton

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jest mi niezmiernie miło, że zostałam ambasadorką Lipton. To marka, które idzie z duchem czasu, a jednocześnie od lat towarzyszy nam na co dzień. Przekaz kampanii herbatek owocowych Lipton jest mi bardzo bliski, bo sama staram się zawsze znaleźć czas na przyjemności w moim szalonym kalendarzu pełnym wyzwań – mówi Julia Wieniawa.

– Julia Wieniawa idealnie wpisuje się w przekaz nowej kampanii Lipton. To artystka podążająca za pasjami, które sprawiają jej przyjemność. Jednocześnie młoda gwiazda doskonale zna social media i zbudowała wokół siebie imponującą społeczność na Instagramie czy TikToku. Owocowe połączenia naszych herbatek to nowoczesna i oryginalna propozycja skierowana do Gen Z i millenialsów. Naszym celem jest dostarczanie codziennej porcji przyjemnych odkryć, smakowych i nie tylko — mówi Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager Lipton.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa kampania Lipton opiera się na wielu kanałach dotarcia, wykorzystując zwłaszcza te lubiane przez Gen Z i millenialsow. Digital, media społecznościowe, influencer marketing oraz reklama w TV, to tylko niektóre z kanałów gdzie będzie można zobaczyć komunikację Lipton.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przyjemnościowa kampania Lipton będzie wielowymiarowa. Już w kwietniu w ramach zorganizowanej przez markę loterii konsumenci będą mogli wygrać tajemnicze mystery boxy, bilety do kin czy karnety na Olsztyn Green Festiwal. Marka pojawi się na festiwalu ze swoją ambasadorką w Strefie Przyjemności Lipton. Julii będzie można również posłuchać w podcaście „Trójkąt” Gabi Drzewieckiej i Agnieszki Woźniak-Starak, którego partnerem jest Lipton, na platformie YouTube.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Lipton