Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby digital. Kreacje odwołują się do pochodzenia wody Jurajska, czyli mających ponad 200 000 lat skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pojawia się w nich również wizerunek ambasadorki – Agnieszki Radwańskiej. Zachęca ona do codziennego sięgania po produkt.
Kampania ma charakter długofalowy, działania przewidziane zostały na cały rok 2021.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za strategię, kreację i egzekucję działań digital odpowiada agencja ASAP&ASAP. Strategię mediową kampanii przygotował dom mediowy Pure Play. Oba podmioty współpracują z marką Jurajska od 2020 roku. Za działania ATL odpowiada agencja OPUS B. Planowaniem i zakupem mediów offline zajmuje się OMD.