Jurek Owsiak wygłosi prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.
Swój sukces zawdzięcza ludziom, których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów, z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek. W swoim wystąpieniu zdradzi jak efektywnie budować tak duże przedsięwzięcia i jak skrupulatnie je realizować. Podzieli się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.
Zobacz również
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.
Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event o ogromnym potencjale biznesowym.
Już 1-2 kwietnia odbędzie się 8. edycja wydarzenia, podczas której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze sceny wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, head of business, CEE Facebook, Angelika Jeżewska, brand manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, dyrektor marketingu w Citi Handlowy, Piotr Bucki, Łukasz Jakóbiak, Tomasz Manikowski oraz Karolina Pietz Drapińska, dyrektor marketingu i PR w Komputronik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na stronie goldenmarketing.pl/poznan/. Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji.