Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Just For Fun: Muzyka, spontan i zabawa w dziecięcej kampanii CCC

Dzięki CCC cała rodzina ubierze się w sneakersy topowych marek sportowych. W sezonie wiosna-lato 2022 dzieciaki pokochają cekiny, pastele i wyraziste wzory.
O autorze
1 min czytania 2022-03-30

O czym marzą wszystkie dzieci? O głośnej, niczym nieskrępowanej, szalonej zabawie. Mali modele z sesji CCC mogli poczuć się, jak prawdziwe gwiazdy rocka. Balony, kolorowy dym, perkusja – na tej scenie wszystko jest możliwe.

Na zdjęciach Zuzy Krajewskiej, jednej z najlepszych polskich fotografek, dzieciaki noszą buty i akcesoria z kolekcji topowych brandów sportowych na sezon wiosna-lato 2022. W CCC można już kupić dziecięce propozycje marek Sprandi, Champion, Reebok, Puma, Skechers, Asics, Diadora i Fila.

Dzieciaki też kochają trendy! Z kolekcji Sprandi wybiorą z pewnością sneakersy w klimacie retro, starszym spodobają się natomiast modele z kontrastowymi odcieniami czerni, żółtego i zieleni albo marynarskich barw bieli, granatu i czerwieni. Ze sneakersów Champion chłopcom spodobają się kontrastowe modele łączące czerń, czerwień i białe logo, a dziewczynkom – te w idealnym odcieniu różu, jak od lalki Barbie, albo w wyraziste esy-floresy, jak z obrazu abstrakcjonistów. Na sneakersach Reebok z bielą kontrastuje motyw moro. Puma proponuje natomiast połączenie bieli z pudrowym różem na sneakersach o klasycznej sylwetce. Skechers to niepohamowana radość życia – sneakersy łączą neonowe barwy. Asics to biel, fason retro i stabilna podeszwa. Nowość w ofercie CCC to marka Diadora, która stawia na klasykę – stonowane barwy i zapięcia na rzepy. Kolejna nowość – Fila zestawiła skórę z miękkim, oddychającym materiałem. Oprócz butów, z akcesoriów na cieplejsze dni, przydadzą się dzieciakom daszki i bejsbolówki, na przykład z logo Sprandi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najważniejsza pozostaje wygoda – w końcu ubrania i dodatki muszą wiernie towarzyszyć w hulankach i swawolach. Aerodynamiczne kształty, miękkie materiały i amortyzujące podeszwy to podstawa dziecięcych sneakersów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Zuza Krajewska

Modele i modelki: Juliette Goosens/Sugar Kids, Samuel/First Row, Ziggy/Little People, Maali & Boose/Kidz, Ina B./MoonKids

Stylizacja: Katarzyna Łaszcz

Makijaż: Wilson

Włosy: Piotr Wasiński

Scenografia: Anna Szczęsny

Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC

Art Director: Maria Mastalerz / CCC

Produkcja: Olga Janicka

Buty z oferty dziecięcej są już dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej