W Advalue Rosa-Miller i Szołajski wspólnie pracują dla kluczowych klientów agencji – takich jak Knorr, Dove, Milka, Oreo, Kasia, Pilsner Urquell, Kozel czy Hasbro. Poza tym, oboje angażują się w działania non profit agencji Advalue – dla takich fundacji jak Kwiat Kobiecości czy ProVeg.
Oboje dołączyli do agencji w ostatnich miesiącach – Justyna Rosa-Miller przechodząc z Havas Warsaw na stanowisko senior art directora, a Bartłomiej Szołajski z FCB/Bridge2Fun, jako senior copywriter. Mają wieloletnie doświadczenie w branży, Rosa-Miller związana jest z reklamą od dwunastu lat, a Szołajski od 2001 roku.
Zobacz również
– Zachwyciła mnie perspektywa realizowania ambitnych, a jednocześnie efektywnych komercyjnie projektów o CSR-owym charakterze – mówi Bartłomiej Szołajski. – Wspaniały jest też zespół, czyli ludzie, z Justyną Rosą na czele – dodaje.
– W Advalue w zasadzie wyłącznie zajmujemy się projektami jakościowymi i ambitnymi, wnoszącymi coś wartościowego do otoczenia. To stanowi o wyjątkowości mojej, naszej, pracy – przyznaje z kolei Justyna Rosa-Miller.
Justyna Rosa-Miller wcześniej pracowała dla takich marek jak Danone, Empik, Getin Bank, Nestle, Orange, PGNiG, PZU, Tymbark czy Żywiec Zdrój. W wolnych chwilach marzy o… rozlewni prosecco z własnym brandem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bartłomiej Szołajski w poprzednich agencjach obsługiwał m. in. marki NIVEA, Lipton, Santander Bank Polska, Lotos, WizzAir i NaTurek. Ma na swoim koncie projekty społeczne i CSR-owe dla marek i podmiotów takich jak NIVEA, Santander Bank Polska, Urząd Miasta Krakowa, Mercedes i Allianz. Jest laureatem wielu nagród EFFIE, a prywatnie rozwija mini browar rzemieślniczy w Milanówku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing