Justyna Spytek obejmuje w Circlewise stanowisko client success director. Będzie odpowiedzialna za całościowy rozwój i optymalizację procesów wpływających na jakość i skuteczność rozwiązań oferowanych przez Circlewise. Operacyjnie będzie zaangażowana w pracę z działami: obsługi klienta, współpracy z wydawcami i sprzedażowym. Raportować będzie bezpośrednio do CEO firmy, którym jest Mathias Hell.
Justyna Spytek jest ekspertem e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana jest od 17 lat. Przez ponad 8 lat rozwijała w Polsce sieć afiliacyjną TradeTracker. Wcześniej pracowała w domach mediowych Codemedia i Media Contacts (Havas Group), gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. W ostatnim roku – bezpośrednio przed przyjściem do Circlewise – tworzyła projekt związany z partnerstwem danych 2nd party – Audience Match – umożliwiający podmiotom bezpieczną monetyzację swoich danych oraz dostęp do dobrze dopasowanych profili behawioralnych.
Zobacz również
Jest autorką licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online.
Jako trener DIMAQ oraz wieloletni ekspert digital i e-commerce marketingu współpracowała z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej przy tworzeniu i egzekucji dokumentacji przetargowej dotyczących marketingu online oraz z licznymi podmiotami, dla których prowadziła audyt ich działań afiliacyjnych oraz szkolenia z zakresu performance i e-commerce marketingu.
Justyna Spytek jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z przedmiotów związanych z instrumentami promocji w handlu elektronicznym (m.in. pomiar e-marketingu, marketing efektywnościowy, personalizacja w e-handlu). Jest też członkiem rady programowej w Collegium Civitas, a także wykładowcą tej uczelni – współtworzy tu zakres merytoryczny studiów dualnych Marketing Internetowy i e-commerce, oraz opracowuje programy i prowadzi zajęcia ze studentami z przedmiotów takich jak: E-commerce, Digital Marketing, Display, Programmatic Marketing.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing