Justyna Steczkowska wraca w nowej kampanii marki Gatta!

Gatta wraca z nową odsłoną kampanii wizerunkowej z udziałem Justyny Steczkowskiej. Marka podkreśla, że wizerunek piosenkarki jest już od jakiegoś czasu mocno utożsamiany z jej produktami, stąd między innymi naturalna kontynuacja współpracy.
O autorze
1 min czytania 2015-11-18

Przy okazji kreacji wizerunkowych, marka promuje swój  produkt – linię rajstop Satti Matti. To propozycja Gatty dla kobiet na chłodniejsze dni. Rajstopy są opalizujące, a satynowe wykończenie materiału w połączeniu z ciemnym odcieniem daje efekt wysmuklenia na całej długości nogi. Kampania potrwa do końca roku. Satti Matti będzie jednym produktów reklamowanych w trakcie jej trwania, jednak głównym celem akcji jest konsekwentna budowa przez Gattę swojego wizerunku.

Kreacje przedstawiają Justynę Steczkowską ubraną w bieliznę z linii Gatta Intimate, co będzie zarazem wstępem do kolejnych etapów całej akcji i zbudowaniem świadomości również tej linii produktowej.

Kampania reklamowa Gatta obejmie swoim zasięgiem: TV (TVN i stacje tematyczne), radio (Radio Zet i RMF FM) i internet. Gatta zaplanowała również specjalne działania społecznościowe. Na stronie Gatta dostępny będzie blog na temat kampanii. Przygotowano też specjalną wersję spotu, który artystka udostępni jedynie na swoim fanpage’u.  Za planowanie i zakup mediów offline oraz video online odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Kampanię digitalową obejmującą m.in.: display, formaty rich media, e-mail marketing, projekt landing page oraz kreacje reklamowe przygotowała agencja AdCookie. Za działania PR odpowiada agencja 38PR. Autorem strategii kampanii jest marka Gatta. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj