Juszes dołącza do LifeTube

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe, dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-09-27

Tysiące widzów pokochały Juszes za naturalność i wiarygodność przekazu. W swoich materiałach twórczyni przybliża swoją codzienność i pokazuje widzom m.in. różnorodność wegańskiej kuchni, codzienność swoich czworonożnych podopiecznych, zabawne challenge oraz format Q&A. Na Instagramie obserwuje ją 172 tys. osób, na YouTube subskrybuje 323 tysiące, a średnia wyświetleń jednego filmu Juszes przekracza 143 tysiące.

– LifeTube poleciła mi koleżanka youtuberka, również będąca pod opieką sieci, miałam wcześniej szansę obserwować, jak bardzo ta współpraca odciążyła ją z wielu obowiązków. Zaoszczędzony czas poświęciła tworzeniu jeszcze lepszych treści, a zespół LifeTube okazał wielokrotnie ogromne wsparcie w rozwiązywaniu różnych problemów natury technicznej. Zachęciło mnie to, więc postanowiłam spróbować. Zadowolenie bliskiej mi osoby mówi w końcu najwięcej! – mówi Juszes o swoim dołączeniu do sieci.

Sieć LifeTube (grupa LTTM) zapewni twórczyni pełną obsługę managerską, w tym m.in.: koordynację i organizację współprac z markami, optymalizację kanału na YouTube, support techniczny, dostęp do baz muzyki i szkoleń, wsparcie w zakresie relacji z mediami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Juszes to wyjątkowa twórczyni, która jest świadoma tego, co chce prezentować w swoich social mediach. Filmy kulinarne, testy i materiały lifestyle inspirują widzów do pozytywnych zmian w ich życiu. Jej treści są na najwyższym poziomie, dlatego jestem niesamowicie dumna, że rozpoczynamy współpracę –  mówi Justyna Zawadzka, team leader w Glow by LifeTube (grupa LTTM).

W portfolio współprac youtuberki znajdziemy, zarówno klientów FMCG, beauty, odzieżowych, jak i technologicznych. Z Juszesz do tej pory działania podejmowali m.in.: Philips, Sephora, Lidl, Morele.net, BLIK, Electrolux.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się