Kapituła wybrała zwycięzców już 2 czerwca z finalistów, którzy uzyskali najwyższą punktację w I etapie konkursu. 16 czerwca podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się na Zamku Królewskim w Warszawie, w Arkadach Kubickiego o godzinie 19:00 zostaną ogłoszone oficjalne wyniki konkursu.
Shortlista – Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2014 wygląda następująco:
Zobacz również
1. Magdalena Tokarczyk-Cyran – Grupa Nowy Styl
2. Aleksander Kupcewicz – Nosalowy Dwór
3. Paweł Barski – Ricoh Polska
4. Justyna Chmielewska – Lenovo Polska
5. Grzegorz Barszcz – Politan
6. Arkadiusz Trzciński – Kross
7. Paula Bruszewska – Social Wolves
8. Anna Sambor – Bakalland
9. Marta Czartoryska-Żak – Grupa Wirtualna Polska
10. Piotr Nagalski – Hochland Polska
11. Mira Dobek – Proama
12. Izabela Ptaszyńska – MetLife
13. Przemek Berendt – Luxoft
14. Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski
15. Łukasz Łazarewicz – Ekstraklasa
16. Mateusz Labuda – Muzeum Narodowe w Warszawie
17. Dominik Rogóż – Stowarzyszenie SIEMACHA
18. Katarzyna Gutkowska – Warsaw Gallery Weekend
19. Bartłomiej Wojdak – Urząd Miasta Łódź
20. Magdalena Łukasik – Krakowskie Biuro Festiwalowe
21. Anna Putts – Samsung Electronics Polska
22. Marta Najbert – Pandora Jewelry CEE
23. Artur Sikora – Bank Zachodni WBK
24. Bartosz Załęcki – Agora
25. Wojciech Chochołowicz – Gino Rossi
26. Paulina Pięta – Fat ROI
Partnerzy Konkursu:
New Age Media, Grey Group, Indreams, Dragon Rouge, LSW, IMS, Starcom MediaVest Group, InDreams, RadioZet, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, THINK TANK.
Partnerzy Wspierający: KPMG, Polpharma, PKN Orlen, APART, Superbrands, PNSA, SKM-Sar, ZFPR, Stock, CluePR, FFW Communication, Clever Frame. Prografix.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Więcej szczegółów na stronie konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing