Już 16 czerwca Gala Finałowa V Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014

16 czerwca na uroczystej Gali Finałowej zostaną ogłoszone nazwiska zwycięzców tegorocznego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014!
O autorze
1 min czytania 2015-06-15

Kapituła wybrała zwycięzców już 2 czerwca z finalistów, którzy uzyskali najwyższą punktację w I etapie konkursu. 16 czerwca  podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się na Zamku Królewskim w Warszawie, w Arkadach Kubickiego o godzinie 19:00 zostaną ogłoszone oficjalne wyniki konkursu.

Shortlista – Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2014 wygląda następująco:

1. Magdalena Tokarczyk-Cyran – Grupa Nowy Styl
2. Aleksander Kupcewicz – Nosalowy Dwór
3. Paweł Barski – Ricoh Polska
4. Justyna Chmielewska – Lenovo Polska
5. Grzegorz Barszcz – Politan
6. Arkadiusz Trzciński – Kross
7. Paula Bruszewska – Social Wolves
8. Anna Sambor – Bakalland
9. Marta Czartoryska-Żak – Grupa Wirtualna Polska
10. Piotr Nagalski – Hochland Polska
11. Mira Dobek – Proama
12. Izabela Ptaszyńska – MetLife
13. Przemek Berendt – Luxoft
14. Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski
15. Łukasz Łazarewicz – Ekstraklasa
16. Mateusz Labuda – Muzeum Narodowe w Warszawie
17. Dominik Rogóż – Stowarzyszenie SIEMACHA
18. Katarzyna Gutkowska – Warsaw Gallery Weekend
19. Bartłomiej Wojdak – Urząd Miasta Łódź
20. Magdalena Łukasik – Krakowskie Biuro Festiwalowe
21. Anna Putts – Samsung Electronics Polska
22. Marta Najbert – Pandora Jewelry CEE
23. Artur Sikora – Bank Zachodni WBK
24. Bartosz Załęcki – Agora
25. Wojciech Chochołowicz – Gino Rossi
26. Paulina Pięta – Fat ROI

Partnerzy Konkursu: 
New Age Media, Grey Group, Indreams, Dragon Rouge, LSW, IMS, Starcom MediaVest Group, InDreams, RadioZet, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, THINK TANK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerzy Wspierający: KPMG, Polpharma, PKN Orlen, APART, Superbrands, PNSA, SKM-Sar, ZFPR, Stock, CluePR, FFW Communication, Clever Frame. Prografix.

Więcej szczegółów na stronie konkursu

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się