„Już dziś poczuj rytm jutra” – Coca-Cola promuje festiwal Tomorrowland

O autorze
1 min czytania 2022-06-09

Coca-Cola i Tomorrowland łączą siły, by nieść ludziom na całym świecie emocje, magię i energetyzujące brzmienie jednego z największych festiwali muzyki elektronicznej. Hasłem „Już dziś poczuj rytm jutra” wspólnie zachęcają do spotkania w jednym miejscu i o jednej porze, by razem dać ponieść się dźwiękom muzyki, tworząc atmosferę jedności i równości.

Po dwóch latach, które okazały się niezwykle wymagającym okresem dla branży rozrywkowej, w końcu nadszedł czas powrotu jednego z największych festiwali muzyki elektronicznej.  Tommorowland zagra dla milionów widzów już w lipcu 2022 roku, a dzięki Coca-Cola będziemy mogli zobaczyć go „na żywo” z każdego miejsca na świecie.

Coca-Cola połączyła siły z Tomorrowland, aby dzielić się ze swoimi konsumentami pozytywnymi, muzycznymi emocjami, które są na stałe wpisane w jej działania. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się podczas trzech weekendów lipca – 15-17, 22-24 oraz 29-31. Każdy z nich przeniesie nas w magiczny świat muzyki. Na scenie „Krainy Jutra” pojawi się ponad 700 artystów, a pod nią – 200 000 fanów. Dzięki Coca-Cola zobaczymy to spektakularne widowisko w czasie rzeczywistym, podczas dedykowanej transmisji online i poczujemy rytm, który sprawi, że świat zawiruje tysiącami kolorów świateł i muzycznego brzmienia. 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Tomorrowland to zjawiskowy festiwal, który czaruje swoim brzmieniem, oprawą i miejscem tak, jak Coca-Cola robi to swoim smakiem. Ale nie tylko to podobieństwo przyczyniło się do decyzji o współtworzeniu tego wydarzenia. Markę Coca-Cola i Tomorrowland łączą także te same wartości: szacunek, miłość, braterstwo, a także chęć dzielenia się tym, co najlepsze z innymi. Chcemy, by magia tego festiwalu nas zjednoczyła – dlatego zapraszamy wszystkich do bycia razem, do wspólnego delektowania się dźwiękami jutra i cieszenia pozytywnymi emocjami – mówi Klaudia Pac, Coca-Cola brand manager.

Coca-Cola już od ponad 100 lat na świecie i od 50 lat w Polsce, jako ikona kultury masowej XX wieku, regularnie dostarcza nam nie tylko doznania smakowe, ale też muzyczne, a nawet wizualne. Współtworzy wydarzenia, które cieszą wszystkie zmysły i choć na chwilę przenoszą nas do świata pełnego radości, zabawy i muzyki. Robi to, bo wierzy w magię chwil przeżytych razem – takich jak te lipcowe weekendy Tomorrowland, podczas których spotkamy się w jednym miejscu, gdzie wszyscy będziemy równi, solidarni i przyjaźnie do siebie nastawieni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Chcąc dowiedzieć się więcej o Tomorrowland, wystarczy ściągnąć aplikację Coke App, a drzwi do „Krainy Jutra” zostaną otwarte.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się