TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Już dziś poczuj rytm jutra” – Coca-Cola promuje festiwal Tomorrowland

O autorze
1 min czytania 2022-06-09

Coca-Cola i Tomorrowland łączą siły, by nieść ludziom na całym świecie emocje, magię i energetyzujące brzmienie jednego z największych festiwali muzyki elektronicznej. Hasłem „Już dziś poczuj rytm jutra” wspólnie zachęcają do spotkania w jednym miejscu i o jednej porze, by razem dać ponieść się dźwiękom muzyki, tworząc atmosferę jedności i równości.

Po dwóch latach, które okazały się niezwykle wymagającym okresem dla branży rozrywkowej, w końcu nadszedł czas powrotu jednego z największych festiwali muzyki elektronicznej.  Tommorowland zagra dla milionów widzów już w lipcu 2022 roku, a dzięki Coca-Cola będziemy mogli zobaczyć go „na żywo” z każdego miejsca na świecie.

Coca-Cola połączyła siły z Tomorrowland, aby dzielić się ze swoimi konsumentami pozytywnymi, muzycznymi emocjami, które są na stałe wpisane w jej działania. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się podczas trzech weekendów lipca – 15-17, 22-24 oraz 29-31. Każdy z nich przeniesie nas w magiczny świat muzyki. Na scenie „Krainy Jutra” pojawi się ponad 700 artystów, a pod nią – 200 000 fanów. Dzięki Coca-Cola zobaczymy to spektakularne widowisko w czasie rzeczywistym, podczas dedykowanej transmisji online i poczujemy rytm, który sprawi, że świat zawiruje tysiącami kolorów świateł i muzycznego brzmienia. 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Tomorrowland to zjawiskowy festiwal, który czaruje swoim brzmieniem, oprawą i miejscem tak, jak Coca-Cola robi to swoim smakiem. Ale nie tylko to podobieństwo przyczyniło się do decyzji o współtworzeniu tego wydarzenia. Markę Coca-Cola i Tomorrowland łączą także te same wartości: szacunek, miłość, braterstwo, a także chęć dzielenia się tym, co najlepsze z innymi. Chcemy, by magia tego festiwalu nas zjednoczyła – dlatego zapraszamy wszystkich do bycia razem, do wspólnego delektowania się dźwiękami jutra i cieszenia pozytywnymi emocjami – mówi Klaudia Pac, Coca-Cola brand manager.

Coca-Cola już od ponad 100 lat na świecie i od 50 lat w Polsce, jako ikona kultury masowej XX wieku, regularnie dostarcza nam nie tylko doznania smakowe, ale też muzyczne, a nawet wizualne. Współtworzy wydarzenia, które cieszą wszystkie zmysły i choć na chwilę przenoszą nas do świata pełnego radości, zabawy i muzyki. Robi to, bo wierzy w magię chwil przeżytych razem – takich jak te lipcowe weekendy Tomorrowland, podczas których spotkamy się w jednym miejscu, gdzie wszyscy będziemy równi, solidarni i przyjaźnie do siebie nastawieni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Chcąc dowiedzieć się więcej o Tomorrowland, wystarczy ściągnąć aplikację Coke App, a drzwi do „Krainy Jutra” zostaną otwarte.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się