XII Badanie poczty ma charakter szczególny. Dzięki wskazówkom uczestników poprzednich edycji, zoptymalizowano budowę i zwiększono wartość merytoryczną pytań. Ankieta została podzielona na dwie części – dla osób zajmujących się e-mail marketingiem w firmach i dla (nie)zwykłych użytkowników poczty. Zmianie uległy również niektóre zagadnienia – zostały dopasowane do aktualnie panujących trendów w marketingu internetowym.
Badanie potrwa do końca września 2015. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.
Zobacz również
To badanie to już tradycja na polskim rynku e-mail marketingu. Podobnie, jak w zeszłorocznej edycji, organizatorzy połączyli badanie z konkursem na najciekawszy pomysł na optymalizację projektu. Czy pytania są kompletne? Czy są elementy, które można jeszcze dopracować? Wyraź swoją opinię a najciekawsze wypowiedzi zostaną nagrodzone szkoleniami, organizowanymi przez profesjonalne i szanowane na rynku firmy Langas oraz Nova Skills.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety, wyrażenia w niej swojej opinii oraz lektury raportu, który pojawi się z końcem października.
Krótko o Badaniu:
Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. W ramach pytań, sprawdzone zostanie znaczenie e-maila w świetle najnowszych trendów rynku digital, oraz czy automatyzacja marketingu staje się powszechna, czy wciąż jest to tendencja, do której marketerzy podchodzą z dystansem. Uzyskane odpowiedzi pozwolą firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych.
Pytania są skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Marketer+, Magazyn Online Marketing Polska, Nowoczesnej Firmy, Mam Startup oraz Nowy Marketing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing