Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Już niedługo marketerom zagotuje się krew. Nadchodzi Brand Bloodstream

Od początku lipca 2014 na rynku rozpoczęła działalność nowa marka usług badawczych i strategicznych – Brand Bloodstream. Jest ona wynikiem współpracy dwóch niezależnych i prężnie rozwijających się agencji: badawczej - IRCenter oraz strategicznej - Melting Pot.
O autorze
1 min czytania 2014-07-09

„Współpracowaliśmy ze sobą na przestrzeni ostatniego roku przy wielu projektach. Bardzo dobrze uzupełniamy swoje kompetencje oraz przede wszystkim jesteśmy w stanie dostarczyć naszym Klientom usług badawczych i strategicznych, które są dopasowane do rynku, po prostu „smart” – efektywne kosztowo i czasowo, osadzone zarówno w środowisku cyfrowym, jak i tym tradycyjnym oraz spójne myśleniu o marce na poziomie całościowej strategii” – tak o nowej marce mówi Wojtek Walczak, partner w Melting Pot.

Pierwszymi produktami Brand Bloodstream są Context Gaps i Integral Development.

Context Gaps to rozwiązanie dla dojrzałych marek, które poszukują w kanałach cyfrowych takich tematów do komunikacji, które będą spójne ich globalną strategią, atrakcyjne i odpowiednio masowe oraz jednocześnie będą miały potencjał do silnego jakościowego rezonowania u konsumentów.

Integral Development to produkt dla marek nowej ery. Takich, które wyrosły intuicyjnie i przemyślanie na fali cyfrowej rewolucji i rozwijają się płynnie, szukając nowych możliwości komunikacji, nie koniecznie tylko za pomocą narzędzi Digital. Takich, które gotowe są już na budowanie silnej marki, która wyjdzie poza sam produkt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty łączące know how zarówno cyfrowy jak i ten związany z tradycyjnie pojętym brand consulting.

„Od początku współpracy uważałem, że idealnie dopełniamy się swoimi kompetencjami i kwestią czasu było pojawienie się naszych wspólnych produktów. A te, pojawiające się właśnie pod marką Brand Bloodstream, są odpowiedzią na to czego oczekuje rynek – zarówno od badaczy, jak i strategów – współpracy, sprawnego poruszania się po cyfrowej rzeczywistości oraz szybkich i pewnych rekomendacji” – tak z kolei o Brand Bloodstream opowiada Albert Hupa, prezes IRCenter.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod marką Brand Bloodstream prowadzone są już pierwsze projekty consultingowe, także międzynarodowe, a w sierpniu odbędą się szkolenia prowadzone przez zespół marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji można znaleźć w poniższej prezentacji oraz na stronie www.brandbloodstream.com