Wynik ten uwzględnia zarówno rejestrację kart dotychczas już użytkowanych, jak i nowo zakupionych czy numerów przeniesionych do Mobile Vikings Polska z innych sieci.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanego rezultatu. Niemal ¼ kart została zarejestrowana w ciągu zaledwie pierwszego z sześciu miesięcy, które na rejestrację mają osoby korzystające wcześniej z usług naszej sieci. Taki wynik utwierdza nas w przekonaniu, że mamy lojalną społeczność, podjęte przez nas działania informacyjne i edukacyjne zostały właściwie dobrane, a bonusy za rejestrację kart są atrakcyjne dla Vikingów. Cały czas pracujemy nad nowymi rozwiązaniami ułatwiającymi użytkownikom rejestrację kart, więc mamy nadzieję, że ta pozytywna tendencja się utrzyma – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings Polska.
Zobacz również
Operator zwraca uwagę na jeszcze jedną liczbę – 10 procent z użytkowników, którzy zarejestrowali dotychczas kartę, uczyniło to w biurze Mobile Vikings we Wrocławiu.
– To bardzo miłe, że tak lokalne rozwiązanie cieszy się sporą popularnością. Do naszego biura przychodzą nie tylko mieszkańcy Wrocławia, ale i osoby z innych, czasem odległych miejscowości, odwiedzające nas np. w drodze na wakacje – dodaje Grabowski.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]