Wynik ten uwzględnia zarówno rejestrację kart dotychczas już użytkowanych, jak i nowo zakupionych czy numerów przeniesionych do Mobile Vikings Polska z innych sieci.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanego rezultatu. Niemal ¼ kart została zarejestrowana w ciągu zaledwie pierwszego z sześciu miesięcy, które na rejestrację mają osoby korzystające wcześniej z usług naszej sieci. Taki wynik utwierdza nas w przekonaniu, że mamy lojalną społeczność, podjęte przez nas działania informacyjne i edukacyjne zostały właściwie dobrane, a bonusy za rejestrację kart są atrakcyjne dla Vikingów. Cały czas pracujemy nad nowymi rozwiązaniami ułatwiającymi użytkownikom rejestrację kart, więc mamy nadzieję, że ta pozytywna tendencja się utrzyma – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings Polska.
Zobacz również
Operator zwraca uwagę na jeszcze jedną liczbę – 10 procent z użytkowników, którzy zarejestrowali dotychczas kartę, uczyniło to w biurze Mobile Vikings we Wrocławiu.
– To bardzo miłe, że tak lokalne rozwiązanie cieszy się sporą popularnością. Do naszego biura przychodzą nie tylko mieszkańcy Wrocławia, ale i osoby z innych, czasem odległych miejscowości, odwiedzające nas np. w drodze na wakacje – dodaje Grabowski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell