Już ponad 100 restauracji McDonald’s dostępnych na Pyszne.pl

Smak, z którym łączą nas wspomnienia beztroskich chwil z rodziną i przyjaciółmi, wyjazdów i piątkowych wieczorów. Teraz w 30 minut dostarczy go kurier Pyszne.pl. Serwis i sieć restauracji McDonald’s rozszerzają współpracę, która obejmie ponad 100 lokali w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-03-23

Dokładnie 17 czerwca 1992 r. w Warszawie została otwarta pierwsza restauracja McDonald’s w Polsce. Było to wydarzenie na skalę kraju. Pierwszego dnia pojawiły się tłumy warszawiaków, niektórzy w eleganckich garniturach, a wstęgę przecinał sam Jacek Kuroń. Obecnie w Polsce działa ponad 460 restauracji McDonald’s. Już nie tylko mieszkańcy dużych miast, ale także mniejszych miejscowości, jak Skierniewice czy Jelenia Góra doczekali momentu, w którym mogą cieszyć się niepowtarzalnym smakiem kultowego burgera Big Mac czy frytek.

Dziś na Pyszne.pl można zamówić jedzenie z ponad 100 lokali ze złotymi łukami w 23 miastach w całej Polsce. Kultowymi burgerami możemy cieszyć się w dowolnej chwili i miejscu – kurier dostarczy je pod nasze drzwi w zaledwie 30 minut. Jeszcze jedna dobra wiadomość dla fanów burgerów – za dostawę z McDonald’s realizowaną przez Pyszne.pl nie zapłacą ani złotówki.

– Od niemal 30 lat, czyli momentu otwarcia pierwszej restauracji McDonald’s w Polsce, rozszerzamy działalność dostarczając naszym gościom smaczne posiłki z najwyższą dbałością o jakość oraz bezpieczeństwo. Dzięki współpracy z takimi partnerami jak Pyszne.pl nasze kultowe burgery czy aromatyczna kawa docierają do domów już nie tylko mieszkańców dużych miast, ale też mniejszych miejscowości – mówi Monika Dąbrowska, McDelivery lead.

– Według naszych badań aż 44% osób uważa burgery za idealne danie na spotkania, a ponad 1/3 – że przyjemnie je zajadać podczas oglądania filmów, seriali i meczów. Niemal tyle samo osób wskazuje, że wyśmienicie dopełniają chwile relaksu w domu. Nic dziwnego – burgery mieszczą się dla wielu osób w kategorii comford food, przywołując pozytywne skojarzenia – mówi Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według ekspertów, w 2021 i kolejnych latach wzrośnie nasze przywiązanie do jedzeniowych rytuałów. A sięgnięcie po dania z McDonald’s w chwili zabawy czy relaksu jest jednym z nawyków dla każdego – pod stwierdzeniem #mamsmakanamaka podpisze się zarówno szefowa korporacji, jak i stażysta czy licealista. Teraz dzięki dostawom realizowanym przez kurierów Pyszne.pl zaspokojenie ochoty na burgera jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing