Już się ukazała najnowsza książka „Jak sprzedawać kursy” autorstwa Barbary Piasek, Marka Piaska, Michała Lidzbarskiego i Damiana Myśliwego

Jak stworzyć kurs online? Jaka powinna być grupa docelowa mojego kursu? Jak powinna wyglądać prawidłowa strategia oferty i modele biznesowe kursów? Jak zbudować społeczność, która będzie chciała ode mnie kupować? Jaki jest najskuteczniejszy proces sprzedaży kursów?
O autorze
2 min czytania 2021-01-13

Właśnie stworzyłeś swój pierwszy kurs i szukasz odpowiedzi na powyższe pytania?

Poznaj najnowszą książkę pt. „Jak sprzedawać kursy” Barbary Piasek, Marka Piaska, Michała Lidzbarskiego oraz Damiana Myśliwego!

Książka jest instrukcją jak tworzyć, sprzedawać i zarabiać na kursach, szkoleniach i produktach opartych o wiedzę. Wiedza, którą uzyskasz w tym podręczniku, pozwoli Ci także rozwinąć klasyczny biznes.

Publikacja jest praktycznym podręcznikiem wypełnionym ćwiczeniami oraz studiami przypadków. Wszystko, o czym piszą autorzy, to nie teoria, ale wyniki zebranych doświadczeń podczas prowadzenia biznesu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możesz sprzedawać swoje kursy, a przede wszystkim, jak możesz wpłynąć na rozwój swojego biznesu, to ta książka jest dla Ciebie.

Nie czekaj i sprawdź książkę pt. „Jak sprzedawać kursy”!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak mówią sami autorzy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Mimo tego, że w 2015 roku zaczęliśmy z 2 milionami długu i 120 tysiącami miesięcznej straty, założyliśmy, że być może jest więcej osób, które niekoniecznie zaczynają od zera, ale czasami ich biznes jest na ogromnym minusie.

Jeden biznes nie wypalił i zamiast skulić ogon, potrzebują wizji, energii i planu, który pozwoli zacząć raz jeszcze.

Dokładnie taką ścieżkę pokonaliśmy i my.

Od końca lutego 2015 roku głowiliśmy się, w jaki sposób możemy zacząć zarabiać co najmniej 120 000 złotych, aby pokryć nasze zobowiązania i co zrobić, aby utrzymać nasz zespół.

Pamiętam ten moment, kiedy zaraz po tym, jak otrzymaliśmy informację, że nasz biznes znajduje się w bardzo trudnej sytuacji i nie otrzyma finansowania, podjęliśmy decyzję, że musimy coś zmienić.

Poinformowaliśmy wspólników o kondycji spółki.

Próbowaliśmy uratować nasze przedsięwzięcie biznesowe, ale widząc, że jesteśmy w tym sami i nie możemy liczyć na niczyją pomoc, zdecydowaliśmy, że musimy zacząć raz jeszcze.

W krótkim czasie stworzyliśmy Wolves Summit. Pierwsza edycja miała odbyć się zaledwie 2 miesiące później. Musieliśmy pozyskać co najmniej 1200 klientów oraz kilku dużych sponsorów, aby wygenerować w tak krótkim czasie 800 000 złotych. Udało się.

Wyniki zawdzięczamy między innymi temu, że zainwestowaliśmy sporą ilość pieniędzy i czasu w naukę od najlepszych. Kupowaliśmy czyjś czas i wiedzę i pracowaliśmy w pełnym skupieniu, wierząc w cel.

Udało nam się dlatego, że postawiliśmy na edukację klientów, pracowników oraz rynku. Dlatego postanowiliśmy napisać książkę pt. “Jak sprzedawać kursy”.

Książka jest praktycznym podręcznikiem wypełnionym ćwiczeniami oraz studiami przypadków. Wszystko, o czym piszemy, to nie teoria, ale wyniki kilku lat doświadczeń zebranych w momencie, kiedy pracowaliśmy z wizją tego, że następnego dnia może nas już nie być.

Wskazówki, którymi się z Tobą dzielimy, pomogły nam wyjść z tarapatów finansowych, sprzedać firmę, zainwestować w spółkę, która obsłużyła ponad milion klientów Evenea.

Wiedza, którą uzyskasz w tym podręczniku, nie tylko pozwoli Ci tworzyć, sprzedawać i zarabiać na kursach oraz szkoleniach, ale również rozwinąć klasyczny biznes. Niezależnie od tego, czy jesteś ekspertem, szkolisz, zarządzasz firmą produkcyjną, sprzedajesz usługi, dostarczasz produkty fizyczne, czy sprzedajesz produkty premium, edukacja klientów to najważniejszy element, który pozwoli Ci zwiększyć wyniki w twoim biznesie. Dzięki temu zyskasz więcej czasu i być może zmniejszysz poziom stresu.

Do wspólnego tworzenia książki zaprosiliśmy dwóch ekspertów: Michała Lidzbarskiego oraz Damiana Myśliwego.”