Imprezie od początku przyświeca jeden cel: inspirowanie ludzi do twórczego myślenia, poprzez pobudzanie wyobraźni, pokazywanie najlepszych case study, budowanie przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń, zarówno wśród agencji, jak i na linii agencja – klient, bo najlepsze rzeczy powstają, gdy wspólnie się nad nimi pracuje. To potężna dawka kreatywności i wiedzy dla całej branży komunikacji marketingowej.
Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria odbywające się w ciągu dnia oraz wieczorny pokaz Cannes Lions.
Zobacz również
Seminaria
Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, które na co dzień zachwycają nas na międzynarodowych festiwalach. Na Imagination Day zapraszani są ludzie, którzy mają coś ciekawego i inspirującego do powiedzenia oraz pokazania. Ich wystąpienia na innych festiwalach robią piorunujące wrażenie i zostają na długo w pamięci. To także osoby, których projekty i dokonania ciekawią nas i inspirują w codziennej pracy.
Ogromną wartością Imagination Day jest również to, że zaproszeni goście pochodzą z różnych regionów świata, z różnych kultur – od Europy, przez Azję, Amerykę Północną i Południową. – Próbujemy nasze doświadczenia, zdobyte podczas realizacji projektów dla międzynarodowych marek, przekładać na nasz polski rynek – mówi Piotr Jaworowski, ECD Ars Thanea. – Chcemy dzielić się wiedzą, inspirować, ale i sami zdobywać inspiracje do dalszej pracy. W tym roku zaprosiliśmy Matiasa Corea’ę – twórcę znanego chyba wszystkim serwisu Behance.net., czy Dwaynea Koh’a, Group Creative Director z TBWA z Szanghaju – akcent z innego kontynentu – dodaje.
Wśród tegorocznych speakerów są m.in.: Luciana Haguiara (Digital Creative Director, AlmapBBDO, São Paulo), Hugo Veiga & Diego Machado (Creative Team, Ogilvy São Paulo), Julian Boulding (President, The NetworkOne, London), Eka Ruola (CEO & Executive Creative Director, Hasan & Partners, Helsinki), Egor Gavrilin (Copywriter, Voskhod, Moscow), Sergio del Puerto (Founder & Creative Director, Serial Cut, Madrit)!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Z racji tego, że kreatywność nie jest pojęciem zarezerwowanym tylko dla agencji reklamowych, a jej źródło nie jedno ma imię, Imagination Day jest wydarzeniem także dla marketerów, którzy coraz liczniej przybywają np. na festiwal Cannes Lions, aby razem ze swoimi agencjami uczyć się i inspirować – uważa Arek Szulczyński z K2.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pokaz Cannes Lions
Druga część Imagination Day to wieczorny pokaz najlepszych na świecie reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Prezentację najlepszych prac poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest. W tym roku, po raz pierwszy, pokaz odbędzie się również w kilku innych miastach Polski – Multikino: Wrocław Arkady Wrocławskie, Poznań Stary Browar, Krakowie, Łodzi (Silver Screen) i Gdyni.
– Imagination Day to taki dobrze przemyślany i skomponowany ekstrakt z najważniejszego festiwalu reklamowego na świecie – Cannes Lions. Nie ma chyba lepszej okazji by zetknąć się z najbardziej kreatywnymi umysłami i najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. We wspólnym interesie całej branży marketingowej powinna być obecność ta tej imprezie – tłumaczy Piotr Ruszak, Senior Communications Manager Starcom MediaVest.
Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest oraz Multikino Media.
Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.