Nasza konferencja to doskonałe miejsce na uporządkowanie informacji dotyczących najistotniejszych trendów w obszarze INTER@CTIVE, z którymi zmierzą się Państwo w najbliższym czasie. Pokażemy te, które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku – podkreśla Maciej Wielkopolan, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Firmy w oparciu o zaawansowane technologie starają dotrzymać tempa otoczeniu w mierzeniu, monitorowaniu, ocenie i odpowiadaniu na dane dotyczące swoich produktów i usług oraz ich wpływu na społeczeństwo. Wymusza to radykalne zmiany w modelu komunikacji. Dlatego podczas najbliższego IMM porozmawiamy o interaktywnej komunikacji marki opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach, które zajmują coraz mocniejszą pozycję w marketingowym arsenale:
Zobacz również
- Performance Marketingu w działaniach efektywnościowych
- RTB, jako nowym ekosystemie reklamy internetowej oferującym więcej za mniej
- Reklamie kontekstowej – czy nas śledzi, czy nam pomaga
- Big Data, jako narzędziu agregacji i analizy olbrzymich zasobów danych
- Marketing Cloud i jego wszechdostępności
- Automatyzacji procesów marketingowych
Zapraszamy do zapoznania się z PROGRAMEM dwudniowego wydarzenia: www.interactivemm.pl/program i listą PRELEGENTÓW, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą ekspercką: www.interactivemm.pl/prelegents
Istotną część InteractiveMM poświęcimy na rozbudowane sesje warsztatowe, prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. z zakresu e-mail marketingu oraz komunikacji marki w social media. – dodaje Maciej Wielkopolan, prezes zarządu SMB.
Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
WYDARZENIE TO DEDYKUJEMY:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach marketingu i komunikacji
- Osobom odpowiedzialnym za kampanie marketingowe: managerom, plannerom, strategom, analitykom skuteczności strategii marketingowych
- Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
- Pracownikom portali, serwisów internetowych, wydawcom
- Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
- Pracownikom działów community, moderatorom
- Przedstawicielom agencji interaktywnych, domów mediowych
- Twórcom kampanii zintegrowanychTwórcom start-upów
- Wszystkim śledzącym zmiany na rynku Online
Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na nowej stronie wydarzenia www.interactivemm.pl, która powstała dzięki uprzejmości firmy Muxo (www.muxo.pl).
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.