Już w wkrótce III Kongres analityki internetowej Blueffect

10 kwietnia 2014 roku w Warszawie odbędzie się III Kongres Efektywności Blueffect organizowany przez agencję SEM Bluerank, a w całości poświęcony tematyce analityki internetowej (Web Analytics).
O autorze
1 min czytania 2014-03-20

Z roku na rok wzrasta znaczenie analityki internetowej w kontekście optymalizacji wydatków w ramach budżetów kampanii reklamowych oraz monitorowania zachowań użytkowników w sieci. Na podstawie danych zgromadzonych przez narzędzia analityczne obiera się odpowiedni kierunek w strategii marketingu internetowego oraz podejmuje trafne decyzje co do inwestycji w działania online.

Blueffect to jedno z dwóch najważniejszych wydarzeń w Polsce, w całości poświęcone analityce internetowej. Podczas Kongresu przedstawiane są liczne sprawdzone rozwiązania, które zostały wdrożone i dały ponadprzeciętne wyniki, a także liczne case study, analizy i wnioski pozwalające oceniać skuteczność i rentowność poszczególnych działań online. Prezentacje zostaną wygłoszone przez cenionych ekspertów branży internetowej z Polski, Europy i USA.

Program Kongresu złożony jest ze ścieżki wspólnej oraz trzech ścieżek specjalistycznych. W ramach ścieżki wspólnej uczestnicy poznają ogólne trendy i prognozy na nadchodzące miesiące i lata, a także skuteczne rozwiązania i narzędzia służące osiąganiu celów biznesowych. Ścieżka specjalistyczna składa się z trzech bloków tematycznych przeznaczonych dla e – marketerów, właścicieli serwisów e-commerce oraz analityków. W ramach każdej ze ścieżek uczestnicy poznają narzędzia dostosowane do potrzeb konkretnego e – biznesu.

Organizatorzy przygotowali również liczne sesje networkingowe umożliwiające konsultacje z ekspertami oraz nawiązanie relacji biznesowych. Dla osób zainteresowanych warsztatami praktycznymi, zapewniono możliwość skorzystania z atrakcyjnych szkoleń dzień po Kongresie Blueffect, czyli 11 kwietnia 2014 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowe informacje na temat agendy oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie Kongresu: www.blueffect.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing