Z roku na rok wzrasta znaczenie analityki internetowej w kontekście optymalizacji wydatków w ramach budżetów kampanii reklamowych oraz monitorowania zachowań użytkowników w sieci. Na podstawie danych zgromadzonych przez narzędzia analityczne obiera się odpowiedni kierunek w strategii marketingu internetowego oraz podejmuje trafne decyzje co do inwestycji w działania online.
Blueffect to jedno z dwóch najważniejszych wydarzeń w Polsce, w całości poświęcone analityce internetowej. Podczas Kongresu przedstawiane są liczne sprawdzone rozwiązania, które zostały wdrożone i dały ponadprzeciętne wyniki, a także liczne case study, analizy i wnioski pozwalające oceniać skuteczność i rentowność poszczególnych działań online. Prezentacje zostaną wygłoszone przez cenionych ekspertów branży internetowej z Polski, Europy i USA.
Zobacz również
Program Kongresu złożony jest ze ścieżki wspólnej oraz trzech ścieżek specjalistycznych. W ramach ścieżki wspólnej uczestnicy poznają ogólne trendy i prognozy na nadchodzące miesiące i lata, a także skuteczne rozwiązania i narzędzia służące osiąganiu celów biznesowych. Ścieżka specjalistyczna składa się z trzech bloków tematycznych przeznaczonych dla e – marketerów, właścicieli serwisów e-commerce oraz analityków. W ramach każdej ze ścieżek uczestnicy poznają narzędzia dostosowane do potrzeb konkretnego e – biznesu.
Organizatorzy przygotowali również liczne sesje networkingowe umożliwiające konsultacje z ekspertami oraz nawiązanie relacji biznesowych. Dla osób zainteresowanych warsztatami praktycznymi, zapewniono możliwość skorzystania z atrakcyjnych szkoleń dzień po Kongresie Blueffect, czyli 11 kwietnia 2014 roku.
Szczegółowe informacje na temat agendy oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie Kongresu: www.blueffect.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing