Mający już blisko dziesięcioletnią tradycję projekt Konsument to największe tego typu przedsięwzięcie realizowane w Polsce. Wszystko po to, aby uchwycić zachodzące na naszych oczach przemiany, zdiagnozować, w jakim kierunku ewoluują nasze konsumpcyjne wzorce i nakreślić mapę, odzwierciedlającą aktualny obraz polskiego konsumenta.
Czy zachłyśnięcie się światem i zwrot w kierunku tego co bliskie i znane, to zachowania wykluczające się nawzajem? Jak pogodzić ze sobą postępującą automatyzację i jednocześnie coraz większe zainteresowanie konsumpcją typu DIY? Dlaczego warto przyjrzeć się bacznie przemianom zachodzącym w obszarze zachowań związanych ze zdrowiem i aktywnością fizyczną? I jak się to wszystko ma do wszechobecnego poczucia kryzysu rzeczy trwałych, niezmiennych, na których można polegać dziś i w przyszłości? Na te pytania odpowiada raport K16.
Zobacz również
Seminarium K16, które odbędzie się 2 czerwca w warszawskim miasteczku Orange, będzie obszerną prezentacją wyników projektu K16. W jego programie poza wystąpieniami autorów raportu i wywiadami z zaproszonymi gośćmi, znalazły się również do wyboru cztery warsztaty aktywizujące: Post-apo, Ciało, Roboty oraz Crossover. Liczba miejsc na seminarium i warsztatach jest ograniczona.
Więcej o projekcie dowiecie się Państwo na stronie.
K16 jest piątą edycją realizowanego co dwa lata projektu badawczego Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Partnerami przedsięwzięcia są Orange, 4P research mix, ABM, ARC Rynek i Opinia, Ariadna, Gemius, GfK Polonia, IQS Quant, IPSOS, IRCenter, MillwardBrown, NIELSEN, Norstat oraz TNS Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing