Celem zmian kadrowych w agencji jest uelastycznienie struktury, aby lepiej wspierać biznes klientów. Nowy zespół zarządzający K2 Create odpowiada za nadzór nad produktem kreatywnym, bieżące działania operacyjne i rozwój biznesu, jak również wyznacza kierunki rozwoju agencji. Co więcej, Katarzyna Zemlik, senior strategic planner, odpowiada za poszerzenie oferty agencji o komunikację marketingową dopasowaną do świata 3.0. – gamevertising oraz komunikację w rodzącym się metawersum.
– Kiedy blisko dwa lata temu dołączyłem do K2 Create, właśnie rozpoczynała się pandemia, a eksperci wieszczyli wielki kryzys ekonomiczny, który wywróci branżę marketingową do góry nogami. Było dużo niepewności. Te dwa lata nauczyły nas tego, że żyjemy w czasach permanentnej dysrupcji i transformacji. I że trzeba być codziennie jeszcze bardziej elastycznym, odważnym, zwinnym i drapieżnym. I chyba to nam się przez te dwa lata udawało, skoro rok 2021 był dla agencji najlepszy od czterech lat i skoro wyszliśmy z tych lat z wyższymi przychodami, większą rentownością i nowo pozyskanymi klientami. A wzmocnienia personalne, do których doszło w agencji w ciągu ostatnich kilku miesięcy – czasem były to awanse wewnętrzne, czasem udane rekrutacje – to swoiste domknięcie tych dwóch lat transformacji. Wierzę, że będziemy mogli teraz się rozwijać i rosnąć i że będziemy jeszcze szybciej, mądrzej i odważniej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów. Albo raczej je przekraczać – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.
Zobacz również
Dział obsługi klienta z nową zarządzającą
W marcu do działu obsługi klienta agencji K2 Create dołączyła Natalia Krzyśków jako client service and Business Director. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za zarządzanie działem obsługi klienta oraz rozwój biznesu. Zajmuje się budowaniem relacji i poszerzaniem współpracy z klientami poprzez usprawnianie dotychczasowych i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi komunikacji marek.
Krzyśków jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Instytutu Nauk Politycznych w Paryżu (Sciences Po). Od ponad 15 lat jest związana z reklamą. Pracowała dla takich marek jak McDonald’s Francja, L’OREAL, Renault, Tesco, British Airways, Plus GSM, Wedel, Kompania Piwowarska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Jako menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w pracy w agencjach reklamowych wiem, jak ważne jest sprawne odpowiadanie na codzienne wymagania naszych klientów. Z drugiej strony nie możemy zapominać, że rynek, szczególnie ten digitalowy, jest wyjątkowo dynamiczny, wymaga ciekawości oraz dużej otwartości na zmiany i pojawiające się nowe rozwiązania. Dlatego równie ważne jak adresowanie bieżących potrzeb, jest znajdowanie w nowych trendach i technologiach potencjału dla rozwoju biznesu naszych klientów. Bardzo istotne będzie dla mnie znalezienie idealnej równowagi pomiędzy tymi dwoma elementami, tak aby pomagać naszym klientom, tworzyć skuteczną komunikację do rynku – mówi Natalia Krzyśków, client service and business director w K2 Create.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, w dziale obsługi klienta do zespołu Anny Turek, account supervisor, obsługującego m.in. UPC, Pepsi, Wartę, CD Projekt, Morizon i Brown Forman, dołączyła Paulina Rauber jako project manager, wcześniej pracująca w zespole K2 Create wspierającym Netflix Polska. Z kolei do zespołu obsługującego Carrefour, Samsung, Maxon i CreamFinance dołącza Weronika Kowalczuk, junior project manager, która wcześniej pracowała w dziale marketingu portalu gazeta.pl. Dodatkowo Agata Gnypek awansowała na stanowisko account manager.
Do agencji dołącza także Magdalena Pierzynowska jako traffic manager. Do zadań Pierzynowskiej należy nadzór pracy zespołu kreacji i motion design. Do K2 Create przeszła z LiveMarket, gdzie była szefową produkcji video i live-commerce oraz influencer marketingu.
Nowa odsłona działu strategii
Na czele działu strategii stanęła Katarzyna Zemlik, senior strategic planner. Do zespołu dołączyła Sylwia Cembala, junior strategic planner, studentka Communication Design na Uniwersytecie Warszawskim.
Dział strategii w nowej odsłonie mocno stawia na nowe technologie i innowacje w reklamie. Dotychczasowe działania oferowane klientom są rozszerzane o gamevertising oraz komunikację w metawersum.
Nowe osoby w dziale kreacji
Zmiany wynikające z rozwoju współpracy z dotychczasowymi klientami oraz z pozyskania nowego biznesu miały miejsce również w dziale kreacji, który zarządzany jest przez Magdalenę Banasik, head of creatives.
W ostatnich miesiącach do zespołu dołączył copywriter: Jędrek Ziembicki, który wraca do K2 Create po trzech latach przerwy i pracy m.in. we Freundschaft The Digitals, oraz junior copywriterka Anna Michałowska.
Zespół wzmocnił również art director Jarek Kuśmierski, wcześniej związany z VMLY&R Poland (IKEA) oraz Teatrem Polskim we Wrocławiu, oraz junior art directorki – Kinga Stawska, wcześniej graphic designer w Agencji Gordo, oraz Michalina Przestrzelska, poprzednio art director w agencji Idealia Digital Hub.
Dział kreacji wspierają także Milena Debrowner, Aleksandra Kucejko oraz Patrycja Muszyńska, które dołączyły do agencji w ramach programu stażowego „Przyszli Dyrektorzy”.
Zmiany w dziale Social Media
Dział social media, na którego czele stoi Olga Jakubiak, head of social media, zasiliła Anita Bogucka, social media specialist, poprzednio social media specialist w more communications agency.
Wzmocnienia kadrowe miały miejsce również w zespole obsługującym Netflix Polska, zarządzanym przez Aleksandrę Siwierską, senior account manager oraz Monikę Wasilewską, head of creative team. Do zespołu dołączyli Mateusz Murawski jako senior social media manager, Natalia Cupryjak-Tworkiewicz jako creative strategist, Michał Jurkowski-Piechucki jako community manager oraz Anna Sierakowska-Nikiel jako project manager.
Powiększenie działu HR
W ostatnich miesiącach wzmocniona została również struktura działu HR, który od zeszłego roku jest zarządzany przez Katarzynę Jaremę, head of people całej Grupy K2. Stanowisko HR business partner w K2 Create objęła Katarzyna Szmidt, która zajmuje się koordynacją i realizacją projektów HR. Do zespołu dołączyła również Wiktoria Babecka, junior HR specialist, która odpowiada za obszar rekrutacji, onboardingu i employer brandingu oraz Jarosław Banasiak, talent & development manager, który kompleksowo zajmuje się obszarem rozwoju kompetencji miękkich i liderskich oraz budowaniem wysokich standardów współpracy w zespołach.