Oferowany płatny staż w dziale kreacji potrwa trzy miesiące, a informujące o nim plakaty można zobaczyć na wybranych warszawskich uczelniach. Na zgłoszenia agencja czeka do końca roku, by od lutego zaprosić studentów do współpracy. Nowi adepci sztuki reklamowej mogą liczyć na elastyczny czas pracy, dzięki któremu staż będzie można bez problemu połączyć z zajęciami na uczelni.
Zobacz również
Naszym celem jest znalezienie ludzi, którzy mają głowy pełne pomysłów oraz stworzenie im warunków, w których będą mogli przełożyć swoje wizje na działanie i wziąć udział w wielu ciekawych projektach. Wielu z nas pamięta ze studiów, że mimo ambicji nie do końca wiedzieliśmy, gdzie widzielibyśmy się za kilka lat, jednak każdy z nas chciał robić „fajne rzeczy”. To właśnie takim osobom chcemy wyjść naprzeciw. To również doskonała trampolina, by w przyszłości postarać się o stanowisko dyrektora kreatywnego, a do tego szczerze zachęcamy – mówi Magdalena Banasik, head of creatives w agencji K2 Create.
Kandydaci na staż mogą zgłaszać się przez stronę k2.pl/praca/przyszli-dyrektorzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing