TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

K2 Create walczy o koniec chowu klatkowego

O autorze
1 min czytania 2022-11-09

Agencja K2Create z giełdowej Grupy K2 włączyła się w walkę o zakończenie chowu klatkowego zwierząt w Polsce, a petycję w tej sprawie podpisało już ponad 80 tys. osób. Podczas Dnia Ustawy o Ochronie Zwierząt K2Create razem ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki i influencerami (Zofią Zborowską, Magdaleną Kostyszyn – „Ch..owa Pani Domu”, Kasią Gandor, Michałem Korkoszem – Rozkoszny) zorganizowało akcję, która miała uświadomić warunki hodowli i zachęcić do konkretnego działania.

Influencerzy w swoich codziennych instastories umieszczali zdjęcia i nagrania wideo zwierząt hodowanych w klatkach przez całe swoje życie. „Źle Ci się ogląda zwierzęta w klatkach? Zakończmy erę chowu klatkowego w Polsce” – to komunikat kierujący do strony, na której każdy mógł podpisać petycję. Tylko w ciągu jednego dnia akcji przybyło 3,2 tys. podpisów pod petycją, a 7,3 tys. osób odwiedziło stronę internetową dedykowaną akcji.

Polakom zależy na losie zwierząt i większość społeczeństwa popiera wprowadzenie zakazu chowu klatkowego. Co ważne, te oczekiwania poparte są wiedzą naukową. Badania jasno wskazują, że chów klatkowy nie zapewnia zwierzętom nawet podstawowego poziomu dobrostanu. Jednocześnie dostępne i intensywnie rozwijane są alternatywne sposoby utrzymania zwierząt, zapewniające im lepsze warunki i możliwość spełnienia gatunkowych potrzeb behawioralnych – mówi Maria Madej, menadżerka ds. zmian rynkowych w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki, koordynatorka projektu Zakończmy Epokę Klatkową. Dlatego jako Stowarzyszenie Otwarte Klatki we współpracy z Compassion in World Farming Polska wystosowaliśmy petycję do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z apelem o poparcie zmian w kierunku wycofania chowu klatkowego z Polski i Unii Europejskiej. Cieszymy się, że dzięki współpracy z K2Create i influencerami petycja dotarła do szerokiego grona odbiorców, a podpisało ją już ponad 80 tysięcy osób – dodaje Koordynatorka projektu Zakończmy Epokę Klatkową.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj