Aby ułatwić odwiedzającym CNK zakup biletów agencja zaprojektowała i wdrożyła system rezerwacji zintegrowany z kasami biletowymi. Dzięki temu rozwiązaniu, w ciągu czterech miesięcy od uruchomienia nowego serwisu, ponad 25 tys. osób skorzystało z możliwości kupienia biletów do Centrum Nauki Kopernik i planetarium Niebo Kopernika online.
Stworzony przez K2 serwis jest przede wszystkim przyjazny dla użytkowników. Atrakcyjny wizualnie projekt pobudza ciekawość odwiedzającego i zachęca do zapoznania się z coraz bogatszą i bardziej rozbudowaną ofertą CNK.
Zobacz również
– Poprzednia wersja serwisu, również naszego autorstwa, miała na celu zapoznanie internautów z nowym bytem, którym 3 lata temu było Centrum Nauki Kopernik. Od tamtej pory oferta Centrum bardzo się rozwinęła. Nowy projekt umożliwia więc atrakcyjną prezentację pojawiających się wydarzeń, ale jest przede wszystkim prosty i ciekawy. – mówi Magda Bicka, K2 Senior UX Designer.
Największą innowacją w stosunku do poprzedniej wersji serwisu jest możliwość rezerwacji i zakupu biletów online na wszystkie atrakcje dostępne w CNK. W tym celu serwis został wyposażony w internetowy interfejs zintegrowany z systemem kasowym klienta. Integracja z system kasowym została zaprojektowana w taki sposób, aby w trybie rzeczywistym aktualizować dane. Dzięki temu rozwiązaniu, zarówno kasjerzy w Centrum, jak i osoby kupujące online zawsze widzą rzeczywiście dostępną liczbę miejsc.
Dodatkowym atutem systemu jest zastosowanie mechanizmu, który za pomocą kamery internetowej pozwala na podgląd kolejek do kas i odbioru biletów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Równolegle opracowywana jest angielska i rosyjska wersja językowa systemu sprzedaży biletów online, która zostanie uruchomiona już w najbliższym czasie.
Agencja K2 pracuje dla Centrum Nauki Kopernik od 2010 roku. K2 odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie poprzedniej wersji strony internetowej Centrum Nauki Kopernik.