Początek jesieni to idealny moment na rozpoczęcie sezonu basenowego i dołączenie do „The Cathlons”- drużyny zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Spoty inspirują do dobrej zabawy na pływalniach i czerpania radości z zajęć w wodzie – z lekcji pływania, aqua aerobicu czy bicia rekordów w pokonywaniu kolejnych długości basenu. Ta odsłona spotu promuje okulary do pływania XBASE, w których można zobaczyć więcej. Okulary dostępne są w rozmiarach dla dzieci i dorosłych.
Kampania ruszyła 1 października. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy:
Zobacz również
Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja interaktywna K2.
Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach