K2 i Decathlon idą na pływalnię

Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla marki Decathlon.
O autorze
0 min czytania 2015-10-05

Początek jesieni to idealny moment na rozpoczęcie sezonu basenowego i dołączenie do „The Cathlons”- drużyny zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Spoty inspirują do dobrej zabawy na pływalniach i czerpania radości z zajęć w wodzie – z lekcji pływania, aqua aerobicu czy bicia rekordów w pokonywaniu kolejnych długości basenu. Ta odsłona spotu promuje okulary do pływania XBASE, w których można zobaczyć więcej. Okulary dostępne są w rozmiarach dla dzieci i dorosłych.

Kampania ruszyła 1 października. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy:

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja interaktywna K2.
Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj